تعمیر لباسشویی مابه
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش
تعمیر لباسشویی مابه
هیچ فرقی نمی‌کند ماشین لباسشویی مابه شما چه مشکلی دارد، اگر نیاز به نصب مجدد، سرویس یا تعمیر تخصصی داشته باشد، تکنسین‌های با سابقه و آموزش‌دیده ما می‌توانند با مراجعه حضوری به محل با بررسی و عیب‌یابی، به صورت فوری تعمیرات لازم را با قیمت مناسب انجام دهند. برای قطعاتی که باید تعویض شوند از لوازم اصلی مابه استفاده خواهد شد. کلیه خدمات دارای ۶ ماهه ضمانت و خدمات پس از فروش تعمیرات مابه می‌باشد. در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانید درخواست تعمیر ماشین لباسشویی مابه را از طریق فرم آنلاین سفارش با ۱۰٪ تخفیف ویژه ارسال کنید یا با شماره‌های زیر تماس بگیرید.
تنها نکته ای که در این مورد باید مدنظر قرار دهید این است که کیفیت لوازم خانگی برند مابه در بین همگان تایید شده و خرابی ها و اختلالات ایجاد شده در آن دلیلی برای عدم کیفیت این محصول نمی باشد. بنابراین نگران نباشید!
در زمان خرابی ماشین لباسشویی مابه در تهران سوالاتی که به ذهن میرسد این است که نمایندگی ماشین لباسشویی مابه کجاست ، یا چگونه یک سرویس کار حرفه ای و مطمئن پیدا کنم ،آیا پس از عیب یابی ، قطعات اصلی ، اورجینال و شرکتی استفاده می شود و یا قطعه معیوب در واحد خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی مابه موجود است و آیا تضمینی بر کارکرد قطعه خرید شده می باشد و چگونه با نزدیک ترین نمایندگی مجاز و رسمی ماشین لباسشویی مابه در تهران تماس بگیرم آیا خدمات تعمیر ماشین لباسشویی مابه در محل و منزل انجام می شود و در آخر هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مابه چقدر است.
نحوه تماس با نمایندگی مرکزی خدمات تعمیر لباسشویی مابه
نحوه تماس با نمایندگی مرکزی خدمات تعمیر لباسشویی مابه mabe در تهران به شرح زیر می باشد:
  • در قدم اول باید با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه تماس حاصل نمایید.

  • بعد از تماس، مشخصات شما در سیستم ثبت می گردد. در این مرحله بهتر است مشخصاتی مانند نام و نام خانوادگی، آدرس محل زندگیتان به صورت حدودی، دستگاهی که به مشکل خورده و اگر می دانید، مشکل دستگاه را با او به اشتراک بگذارید.

  • در مرحله بعد نام تکنسین به همراه کد اشتراک مخصوص برای شما پیامک می شود.

  • تعمیرکار لباسشویی مابه در بازه زمانی کمتر از یک ساعت در محل شما جهت عیب یابی لباسشویی حاضر می شود. همچنین می توانید برای حضور تعمیرکار با او صحبت کرده و زمان مشخصی را تعیین کنید.

  • تعمیرکار با بهره گیری از قطعات اصل و فابریک به عیب یابی و تعمیر لباسشویی مابه در محل می پردازد.

  • بعد از اتمام خدمات تعمیرات لباسشویی مابه، فاکتور شرح هزینه و همچنین ضمانتنامه به مشتریان تقدیم می گردد.

  • در نهایت از شما نسبت به رضایتمندی از نحوه عملکرد تکنسین در تعمیر لباسشویی مابه نظرسنجی می شود.

  • پیشنهادات و انتقادات شما را سرلوحه کار خود قرار می دهیم.

پاسخ ها

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.