قالب وبلاگ | ابزار وبلاگ نویسی | دانلود طرح لایه باز

صفحه اصلی انجمن وبمستران عضویت بازیابی رمز عبور همه مطالب تماس با ما
logo2
Medad.io Medad.io
لطفا برای استفاده کامل از خدمات عضو سایت شده و وارد پنل کاربری خود شوید . عضویت و استفاده از خدمات ما رایگان است .
با درج نظر خود در زیر پست ما را در بهبود کیفیت مطالب سایت قالب گراف رهنمون سازید .
زندگی نامه لیونل مسی
موضوعات اين مطلب :
ریپورتاژ آگهی
,

زندگی نامه لیونل مسی

سه شنبه 11 آذر 1399 - 20:11
181 بازدید

زندگی نامه لیونل مسی

لیونل آندره مسی ۲۴ ژوئن سال ۱۹۸۷ در شهر روساریو آرژانتین دیده به جهان گشود. لیونل دو برادر بزرگتر به نام‌های رودریگو و ماتیاس و یک خواهر به نام ماریا سل دارد. لیونل مسی عضو تیم ملی بزرگسالان آرژانتین و تیم بارسلونا اسپانیا است. بسیاری از مطبوعات به وی لقب مارادونای جدید داده اند. لقب وی که توسط خودش انتخاب شده “جانشین” است. لیونل در سن ۵سالگی بازی را در تیم گراندولی آغاز کرد. تیمی که پدرش به عنوان مربی در آن جا مشغول به کار بود. در سال ۱۹۹۵ مسی به تیم نیوولز اولدبویز آرژانتین پیوست.

لیونل مسی ۱۱ سال داشت که پزشکان تشخیص دادند دچار کمبود هورمون رشد است. باشگاه ریور پلاته علاقه خود را برای به خدمت گرفتن مسی نشان داد اما آنها پول کافی برای خرج معالجه وی نداشتند. کارلوس ریساچ مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا اسپانیا، از استعداد بی نظیر مسی آگاه شد. ریساچ پس از تماشای بازی وی به نمایندگی از باشگاه بارسلونا با مسی قراردادی امضا کرد. آنها پیشنهاد کردند تمام مخارج پزشکی لیونل را قبول می کنند به شرطی که وی برای شروع زندگی جدید به اسپانیا نقل مکان کند. خانواده مسی نیز به همراه این بازیکن جوان به اروپا منتقل شدند و لیونل کارش را در تیم جوانان بارسلونا آغاز کرد. اگر نگاهی کلی به سایت بت اسپات بندازیم، متوجه میشویم در بازی هایی که لیونل مسی حضور دارد، ضرایب خوبی در نظر گرفته می شود

http://upcity.ir/images/53514549212390424463.jpg

جانشین به زودی توانست در ترکیب تیم دوم بارسلونا جایگاه ثابتی به دست آورد. در آن فصل وی رکورد جالبی برجای گذاشت. میانگین بیش از یک گل در هر بازی. مسی در آن فصل توانست در ۳۰ بازی ۳۷ گل به ثمر برساند. لیونل مسی در اکتبر ۲۰۰۴ توانست اولین بازی رسمی اش را برای بارسلونا برابر اسپانیول انجام دهد. با این بازی وی عنوان سومین بازیکن جوان تاریخ باشگاه بارسلونا را به خود اختصاص داد.

لیونل مسی در نوامبر ۲۰۰۳ در حالی که تنها شش ماه از ۱۶ سالگی‌ اش می‌ گذشت، اولین بازی خود را برای بارسلونا در برابر پورتو انجام داد. پس ازچند ماه لیونل مسی در اولین بازی ملی خود به همراه تیم ملی زیر ۲۰ سال آرژانتین مقابل پاراگوئه بازی کرد. مسی اوایل اکتبر سال ۲۰۰۴ به همراه تیم بارسلونا نخستین بازی خود را در لیگ اسپانیا انجام داد و فصل را به عنوان بازیکن ذخیره شروع کرد اما به علت آسیب دیدگی پی در پی بازیکنان اصلی بارسلونا سبب شد که فرصت زیادتری برای حضور در مسابقه داشته باشد.

مسی موفق شد اولین گل خودش را در دیدار مقابل آلباسته بالومپی به ثمر برساند. و در همان سال بود که، آرژانتین قهرمان جام جهانی زیر ۲۰ سال شد و فقط لیونل مسی ستاره آن رقابت‌ ها شناخته شد و به عنوان یکی از بهترین گلزنان و بهترین بازیکنان رقابت‌ ها جوایز کفش طلا و توپ طلا را دریافت کرد.

از آن جایی که بت اسپات، بهترین سایت بازی انفجار نیز لقب گرفته است، به راحتی و اطمینان خاطر می توان در آن بازی کرد و لذت برد. مسی در دیدار نهایی آن رقابت‌ ها در برابر نیجریه که با برتری ۲ بر یک آرژانتین به پایان رسیده بود، هر دو گل خود را توانست از نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد. بارسلونا در اوایل فصل ۲۰۰۶- ۲۰۰۵ قرارداد لیونل مسی را تا سال ۲۰۱۴ تمدید کرد. او تنها پس از گذشت ۱۰ روز توانست حق شهروندی اسپانیا را دریافت کند.

ثروت لیونل مسی:
مجلهٔ فرانس فوتبال در مارس ۲۰۱۰ مسی را با ۳۳ میلیون یورو(۴۵ میلیون دلار) درآمد حاصل از حقوق، پاداش‌ها و درآمدهای غیر فوتبالیِ او در ۱۲ ماه گذشته، در ردیف اول پولدارترین فوتبالیست‌های دنیا، بالاتر از دیوید بکهام و کریستیانو رونالدو قرار داد. مجلهٔ فوربز در می ۲۰۱۴ مسی را با ۶۵ میلیون دلار دستمزد در ۱۲ ماه گذشته، در ردهٔ دوم لیستِ پردرآمدترین بازیکنان فوتبال پایین‌تر از کریستیانو رونالدو قرار داد.

 

صحبت از خداحافظی از تیم ملی آرژانتین:
وی در ۲۶ ژوئن ۲۰۱۶ بعد از گل نکردن پنالتی خود در فینال کوپا آمریکای قرن مقابل شیلی بخاطر چهار سال ناکامی گفت که از این تیم جدا خواهم شد.

 

بازگشت لیونل مسی به تیم ملی:

پس از خداحافظی لیونل مسی از تیم ملی آرژانتین خیلی ها از او خواستند که تصمیمش را پس بگیرد و به تیم ملی کشورش برگردد. کار به جایی رسید که حتی ماکری رئیس جمهور این کشور با مسی تماس گرفت. او با تائید این تماس در مصاحبه ای گفت: «من با لئو تلفنی صحبت کردم و او گفت که تصمیمش را در مورد بازنشستگی از تیم ملی پس خواهد گرفت و برای تیم ملی بازی خواهد کرد.»

عضویت در قالب گراف با تایید ایمیل هست. پس از ایمیل واقعی برای ثبت نام کمک بگیرید.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
می خواهم طراحی سایت خود را به قالب گراف بسپارم بزن سفارش بدیم !
کد امنیتی رفرش
چند مطلب براساس
پربازدید
تصادفی
پیشین
آمار و ارقام قالب گراف
آمار مطالب
تعداد مطالب : 946
کل نظرات : 13686

آمار کاربران
تعداد اعضا : 39199
افراد آنلاین : 7
آمار بازدید
بازدید امروز : 873
بازدید دیروز : 1,495
بازدید هفته : 9,180
بازدید ماه : 2,368
بازدید سال : 296,610
بازدید کل : 14,892,356

اطلاعات شما
آی پی : 18.188.26.158
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : یکشنبه 13 خرداد 1403

نویسندگان وبسایت قالب گراف :

طراحی قالب و وبسایت خود را به ما بسپارید

نمونه کار های حرفه ای گویای حرفه ماست


برترین دیزایین

یکی از مهمترین بخش یک سایت قالب سایت است که مهمترین بخش قالب سایت دیزایین سایت میباشد . تیم قالب گراف قالب های شمارا با بروز ترین متد های رابط کاربری و طراحی طراحی کرده و به شما تحویل میدهد !

تحویل سروقت

زمان تحویل پروژه یکی از اصلی ترین بخش های یک پروسه طراحی وب میباشد که همیشه و هر آیینه مورد توجه مشتری بوده است ، قالب گراف با یک تیم دلسوز و وقت شناس پروژه های شما را سروقت و تایم مشخص شده تحویل میدهد ... .

پشتیبانی بعداز تحویل

پشتیبانی و رفع مشکل های مشتری تا مدت 1ماه به صورت رایگان صورت میگیرد و ما تمام وقت با کارشناسان مجرب تیکت در خدمت شما هستیم تا مشکلات مربوط به سایت شمارا حل کنیم .

ریدیزاین سایت

اگر شما از قبل سایت و قالب را راه اندازی نموده اید یا از قالب های آماده استفاده میکنید و توان مالی سفارش یک قالب اختصاصی را ندارد یا اگر قالب شما اختصاصی است و دیزایین قدیمی دارد و میخواهید آن را بروز کنید تیم ما در اختیار شماست !

کدنویسی برتر و استاندارد

کدی که ما برای طراحی وبسایت شما میزنیم از 0 تا 100 کاملا اختصاصی بوده و با آخرین متد ها صورت گرفته است . html , html5 , css , css3 , javascript , jquery , php نمونه تکنولوژی هایی است که برای طراحی وبسایت شما استفاده میشود !

سئو و بهینه سازی سایت

مطمئنا شما هم میخواهید که سایت خود را در نتایج موتور های جستوجو همچون گوگل در صفحات اول ببینید ما این عمر سئو را برای شما یه یک سرگرمی تبدیل میکنیم و سایت شمارا در بهترین جای موتور های جستوجو قرار میدهیم !

میخواهم همین الآن سفارش دهم

اگر می خواهید طراحی سایت خود را به قالب گراف سفارش دهید از بخش تماس باما یا با شماره تلفن ذکرشده تماس بگیرید. همکاران ما در خدمت شما هستند. درصورتی که از بخش تماس با ما اقدام فرمایید پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال میشود .
09146193616 ghalebgraph.ir@Gmail.com

شرح و توضیحات پروژه

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایاا و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

تمامی حقوق برای قالب گراف محفوظ است و هرگونه کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد .