قالب وبلاگ | ابزار وبلاگ نویسی | دانلود طرح لایه باز

صفحه اصلی انجمن وبمستران عضویت بازیابی رمز عبور همه مطالب تماس با ما
logo2
Medad.io Medad.io
لطفا برای استفاده کامل از خدمات عضو سایت شده و وارد پنل کاربری خود شوید . عضویت و استفاده از خدمات ما رایگان است .
با درج نظر خود در زیر پست ما را در بهبود کیفیت مطالب سایت قالب گراف رهنمون سازید .

آیکون های لایه باز برندهای صنعت وب جهان

برای این ساعت از قالب گراف، برای شما عزیزان، مجموعه ای از لوگو آیکن های با کیفیت بالای برندهای صنعت وب جهان را به صورت لایه باز در سایز بالا طراحی و آماده نموده ایم . شاید شما جز آن دسته طراحانی باشید که نیاز به این لوگو ها به صورت آیکون داشته باشید ، و مسلما به سایت های دانلود آیکون مراجعه می کنید اما بیشتر این سایت ها این آیکون ها را در سایز 512-512 و رزولیشن 72 و فرمت png در اختیار شما می گذارند . خب در این پست ما مجموعه ای از 20 آیکون شامل : آمازون، اندروید، شبکه  گرافیک Behance ، دراپ باکس، سایت envato ، فیسبوک، گوگل پلاس، اچ تی ام ال 5،اینستاگرام، لینکدین، پی پال، پریسکوپ، پینترست، اسکایپ، اس ام اس،تامبلر، توئیتر، ویمئو ، وردپرس می باشد که در سایز 850×850 px و رزولیشن 150 به صورت psd می باشد که می توانید از ادامه همین مطلب دریافت و در طراحی های گرافیکی و طراحی های قالب خود استفاده و بهره ببرید .


آیکون های اختصاصی لایک (Like) برای سرویس رزبلاگ

برای این ساعت از قالب گراف،برای شما عزیزان سه نوع آیکون لایک مطالب که در سرویس رزبلاگ این امکان وجود دارد طراحی نموده ایم که به سبک فلت می باشد امیدوارم مورد رضایت شما عزیزان باشد .



مجموعه ای از بهترین آیکون های فلت و رئالیسم و سیاه و سفید

با سلام به دوستان قالب گرافی
امروز برای شما عزیزان چند مجموعه آیکون را آماده کرده ام که شامل 3 مجموعه ی جدا گانه است.
این آیکون ها به صورت پی اس دی و پی ان جی می باشد.
برای دانلود و مشاهده به ادامه مطلب بروید...


کد آیکون های اشتراک گذاری و نمایش صفحات رسمی سایت / وبلاگ

برای این ساعت از قالب گراف برای شما عزیزان، کد اشتراک گذاری صفحات رسمی شخصی یا وبسایت / وبلاگ برای نمایش در قالب وبسایت خود آماده نموده ایم، این آیکون ها به صورت اختصاصی توسط بنده طراحی شده اند و اولین بار از قالب گراف در حال انتشار است، 14 آیکون با سبک فلت که پشتیبانی شبکه های اجتماعی فیسبوک، فیس نما،یوتیوب،تلگرام،اینستاگرام،گوگل پلاس ،توئیتر،لنزور،یاهو مسنجر، کافه بازار،آپارت، کلوب،میهن ویدئو،افسران را صورت گرفته است . 

مجموعه 170 آیکون سبک فلت در موضوعات عمومی

برای این ساعت از قالب گراف برای شما عزیزان ، دانلود رایگان مجموعه 170 آیکون سبک فلت در موضوعات عمومی (موسیقی،شبکه های اجتماعی،پیام رسانی، مدیاپلیر،فرمت های رایانه ای، علائم تصویری و راهنما، آواتار کاربر،فولدر،توسعه برنامه، فروشگاه و خرید اینترنتی، و...) در سایز های 24,48,72,96,512 و در فرمت های Png,svg,src,bin نیز درون بسته آیکون قرار گفته است. دلیل اصلی انتشار این مجموعه علاوه بر سبک فلت و Metro بودن آیکون هازیبایی بخشی به طراحی های گرافیکی و کد نویسی شما خواهد داد . در ادامه همراه ما باشید.


دانلود آیکون شکلک های کیبورد emoji اپل

درود بر دنبال کنندگان قالب گراف


پست امروز بنا به درخواست کاربران شکلک های کیبورد emoji اپل رو داریم که شکلک های اندروید emoji رو قبلا در این پست قرار داده بودیم !
لازم به ذکره قالب گراف اولین وبسایتی میباشد که آیکون های این شکلک ها رو برای دانلود عموم قرار داده !


      آیکون های emoji چیست ؟

شکلک های emoji پرکاربرد ترین آیکون های روز دنیا در توییتر ، تلگرام ، صفحه کلید های گوشی های هوشمند و ... میباشند که مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است ! از این روتیم تخصصی قالب گراف مشغول جمع آوری و ارائه رایگان این آیکون ها میباشد!


برای مشاهده و یا دانلود آیکون ها به ادامه مطلب بروید .


دانلود آیکون شکلک های کیبورد emoji

تو این پست براتون شکلک های بخش people کیبورد ( emoji ( Android رو داریم که در صورت استقبال 5 نوع شکلک دیگر قسمت people و دیگر قسمتای شکلک ها رو براتون میزاریم ...


برای دانلود و دیدن کامل شکلک های بخش people این کیبورد به ادامه مطلب بروید .


مجموعه آیکون های نوروزی برای استفاده در طراحی وب و وبلاگ خود

امروز مجموعه آیکون های نورزوی رو برای شما عزیزان قالب گرافی اماده کردیم که میتونید چهره وب خود رو نوروزی کنید و بروز بودن خود را به رخ رقیبان خود بکشید و نظر کاربران رو به سوی خود جلب کنید
جهت مشاهده آیکون ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود مجموعه 300 آیکون فلت با کیفیت بالا

با سلام و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز قالب گرف دات آی آر

امروز براتون مجموعه 300 تایی آیکون فلت با موضوعات مختلف از جمله : دانلود ، آپلود ، طراحی ، هاست ، شبکه ، غذا ، نوشیدنی ، شبکه اجتمایی و... و با سایز 256px که سایز نسبتا خوبی است و از کیفیت بالای برخوردار است  آماده کردم.

دانلود در ادامه مطلب ...


27 آیکون سفید فلت

امروز برای همه قالب گرافی ها مطلبی رو گذاشتم که خودم کلی تو سایت های خارجی گشتم تا پیداش کردم گفتم برای شما هم بزارم!27 آیکون فلت که در رنگ سفید هست رو براتون گذاشتم که بسیار پر کاربرد هست!


مجموعه آیکون های آر اس اس به شکل حیوانات جنگل

قصد داریم برای امروز قالب گراف یک مجموعه زیبا و فانتزی از آیکون آر اس اس حیوانات پاندا ، روباه ، فیل ، گورخر و همینطور یک کیک تولد خیلی زیبا که روی اونها آیکون آر اس اس درج شده و همینطور عبارت ” feed me “.

این مجموعه به دو صورت psd و png در سه سایز ۶۴ ، ۱۲۸ ، ۲۵۶  قرار داده شده است.


مجموعه بسیار زیبای سطل اشغال

در این ساعت در قالب قالب گراف برای اعضای محترم , من مجموعه بسیاز زیبا و با کیفیت سطل اشفال رو اماده کردم که میتونید در ادامه مطلب دانلود کنید.

چند مطلب براساس
پربازدید
تصادفی
پیشین
آمار و ارقام قالب گراف
آمار مطالب
تعداد مطالب : 945
کل نظرات : 13686

آمار کاربران
تعداد اعضا : 39172
افراد آنلاین : 24
آمار بازدید
بازدید امروز : 315
بازدید دیروز : 6,802
بازدید هفته : 8,681
بازدید ماه : 31,786
بازدید سال : 250,833
بازدید کل : 14,846,579

اطلاعات شما
آی پی : 18.117.182.179
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

نویسندگان وبسایت قالب گراف :

تمامی حقوق برای قالب گراف محفوظ است و هرگونه کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد .