قالب وبلاگ | ابزار وبلاگ نویسی | دانلود طرح لایه باز

صفحه اصلی انجمن وبمستران عضویت بازیابی رمز عبور همه مطالب تماس با ما
logo2
Medad.io Medad.io
لطفا برای استفاده کامل از خدمات عضو سایت شده و وارد پنل کاربری خود شوید . عضویت و استفاده از خدمات ما رایگان است .
با درج نظر خود در زیر پست ما را در بهبود کیفیت مطالب سایت قالب گراف رهنمون سازید .

روش های طراحی وب سایت چیست ؟

با سلامی گرم خدمت شما قالب گرافی های عزیز ! امیدوارم عید دیدنی های خوبی داشته باشید ، امروز میخوایم به یک سوال اساسی از اکثر دوستان پاسخ بدیم اونم اینکه دوستان نمیدونن از چه طریق هایی میتونن یک وب سایت ایجاد بکنند ، یک وبسایت کاملا تخصصی و اصولی رو بالا بیارن باید از چه روشی استفاده بکنند و در کل ، روش های طراحی وب سایت چیست ؟ ، خب در این مقاله سعی میکنم طراحی وب سایت که روش های مختلفی داره رو برای شما به طور کامل شرح بدیم .


افزونه هایی که هر سایت وردپرسی به آن نیاز دارد

با سلام مجدد خدمت شما دوستانِ قالب گرافی ! امیدوارم ک پیشاپیش عیده خوبی رو داشته باشید تا الان . مام در این مقاله قصد داریم تا چند سری از بهترین افزونه های وردپرس رو براتون معرفی کنیم و ویژگی های اساسی افزونه های وردپرس رو براتون بگیم در قالبِ مقاله ی افزونه هایی که هر سایت وردپرسی به آن نیاز دارد اونهارو ب شما معرفی میکنیم !


حل مشکل عدم نصب افزونه در وردپرس

قصد داریم امروز خدمت شما باشیم با یک مقاله کاربردی و بسیار مهم که حداقل هر وردپرس کار یک بار باهاش سر و کار داره و شاید تونسته حل کنه شایدم نه که امروز قراره حلش کنیم ، پس با ما همراه باشید !!


آموزش و استفاده از کد نمایش مطالب تصادفی در وردپرس

توی این مطلب هدفمون اینه که آموزش قرار دادن مطالب تصادفی رو با استفاده از یه کد ارائه کنیم … این نوع کد ها و امکانات مناسب سایت هایی هستش که دارای مطالب بسیار زیاد هستن و برای مثال سایت های دانلود یا سایت های ارائه قالب وردپرس یا آموزش وردپرس یا آموزش وب و . . . با استفاده از کدی که در اختیارتون میذاریم , توانایی لازم برای نمایش مطالب تصادفی در وردپرس رو دارید 🙂 البته باید ذکر کنم که اصلا کار سختی نیست و به راحتی میتونید کد نمایش مطالب تصادفی در وردپرس رو یاد بگیرید !!


بهینه کردن تصاویر در وردپرس با افزونه Compress JPEG & PNG images

افزایش سرعت سایت در بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو نقشی اساسی دارد، یکی از مواردی که در افزایش سرعت سایت تاثیر فراوان دارد، بهینه کردن تصاویر سایت می باشد، حال در این مطلب به معرفی و آموزش افزونه وردپرس کاهش حجم تصاویر وردپرس با استفاده از Compress JPEG & PNG images می پردازیم.


آموزش ساخت پوسته فرزند (child- theme) وردپرس

اگر کاربر وردپرسی هستید یا میخوایید بشید حتما براتون سوال پیش اومده که اون فایل در قالب هاتون به نام child- theme چی هست ؟‍! اصلا قراره چی بشه ؟! چی کار باهاش میشه کرد و . . . برای دونستن این سری سوال ها و حتی چگونه پوسته فرزند وردپرس بسازیم ! با قالب گراف همراه باشید !!



4 دلیل برای اینکه از افزونه های زیاد در وردپرس استفاده نکنیم !

امروزه خیلی سایت های وردپرسی زیاد شده و علاوه بر اینکه سایت های وردپرسی روز به روز زیادتر هم میشه افزونه ها و پلاگین های هم برای این سیستم مدیریت محتوا قدرتمند تولید میشه به طوری که 

بالا بردن امنیت وب سایت با رمز گذاشتن بر پوشه wp-admin

امروز قصد داریم تا با آموزشی بر محوریت امنیت وردپرس با شما صحبت بکنیم … این آموزش در واقع نحوه رمز گذاشتن بر روی پوشه wp-admin هستش که در این پوشه همونطور که میدونین اطلاعات بسیار مهمی قرار داره و بهتره تا از قدرتمندترین شیوه ها برای امنیت ازش استفاده بشه !!


بررسی تفاوت های بین wordpress.org با wordpress.com

امروز قصد بر این داریم تا همراه شما یه سری اشتباهات یا شک هایی که تازگی به وجود اومده رو برطرف کنیم و کمی شمارو آگاه کنیم ، میخواییم بر محور گفتگوی خودمون یعنی بررسی تفاوت های بین wordpress.org با wordpress.com صبحت کنیم !!


آموزش افزونه ورود به ورپرس فقط از طریق ایمیل با Email Login

امروزه حدس زدن نام کاربری یا . . .  بسیار ساده تر شده و شما میتونید با دنبال کردن مقاله ما مبنی بر آموزش افزونه ورود به ورپرس فقط از طریق ایمیل با Email Login اقدامی رو انجام بدین که کاربرای شما فقط به وارد کردن ایمیل وارد وب سایت بشن که این کاره امنیت شما رو هم خیلی خوب تامین میکنه . . . پس با ما همراه باشید !!



آموزش کامل آپلود پسوند svg در وردپرس

در این پست بسیار ارزشمند قصد بر این داریم تا یکی از مشکلات گسترده کاربران وردپرس رو حل بکنیم و اون آموزش کامل آپلود پسوند svg در وردپرس هستش که امروز به آموزش و بحث درباره ی اون میپردازیم !!



آموزش صفر تا صد درون ریزی و برون ریزی در وردپرس !

اگر یک وردپرس کار و یا کسی هستید که از وردپرس برای تاسیس وب سایت استفاده میکنه ، باید همیشه در منو کناری خود دیده باشین که بخش درون ریزی و برون ریزی وردپرس همیشه توی چشم میزنه ؛ اما در این مقاله ما آموزش صفر تا صد درون ریزی و برون ریزی در وردپرس صبحت میکنیم ! با قالب گراف همراه باشید . . . 

چند مطلب براساس
پربازدید
تصادفی
پیشین
آمار و ارقام قالب گراف
آمار مطالب
تعداد مطالب : 945
کل نظرات : 13686

آمار کاربران
تعداد اعضا : 39172
افراد آنلاین : 14
آمار بازدید
بازدید امروز : 2,195
بازدید دیروز : 6,802
بازدید هفته : 10,561
بازدید ماه : 33,666
بازدید سال : 252,713
بازدید کل : 14,848,459

اطلاعات شما
آی پی : 3.144.230.82
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

نویسندگان وبسایت قالب گراف :

تمامی حقوق برای قالب گراف محفوظ است و هرگونه کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد .