قالب وبلاگ | ابزار وبلاگ نویسی | دانلود طرح لایه باز

صفحه اصلی انجمن وبمستران عضویت بازیابی رمز عبور همه مطالب تماس با ما
logo2
Medad.io Medad.io
لطفا برای استفاده کامل از خدمات عضو سایت شده و وارد پنل کاربری خود شوید . عضویت و استفاده از خدمات ما رایگان است .
با درج نظر خود در زیر پست ما را در بهبود کیفیت مطالب سایت قالب گراف رهنمون سازید .

آیکون های لایه باز برندهای صنعت وب جهان

برای این ساعت از قالب گراف، برای شما عزیزان، مجموعه ای از لوگو آیکن های با کیفیت بالای برندهای صنعت وب جهان را به صورت لایه باز در سایز بالا طراحی و آماده نموده ایم . شاید شما جز آن دسته طراحانی باشید که نیاز به این لوگو ها به صورت آیکون داشته باشید ، و مسلما به سایت های دانلود آیکون مراجعه می کنید اما بیشتر این سایت ها این آیکون ها را در سایز 512-512 و رزولیشن 72 و فرمت png در اختیار شما می گذارند . خب در این پست ما مجموعه ای از 20 آیکون شامل : آمازون، اندروید، شبکه  گرافیک Behance ، دراپ باکس، سایت envato ، فیسبوک، گوگل پلاس، اچ تی ام ال 5،اینستاگرام، لینکدین، پی پال، پریسکوپ، پینترست، اسکایپ، اس ام اس،تامبلر، توئیتر، ویمئو ، وردپرس می باشد که در سایز 850×850 px و رزولیشن 150 به صورت psd می باشد که می توانید از ادامه همین مطلب دریافت و در طراحی های گرافیکی و طراحی های قالب خود استفاده و بهره ببرید .


لایه باز طرح فارسی صفحه لاگین Ui Login

برای این ساعت از قالب گراف، برای شما طراحان وب و گرافیست های عزیز یک طرح لایه باز فارسی صفحه لاگین طراحی و آماده کرده ایم که به صورت سبک فلت می باشد که امیدواریم خوشتون بیاد.


6 کاور لایه باز شب یلدا برای استفاده در سایت و شبکه های اجتماعی

با سلام خدمت همه کاربران عزیز قالب گراف، به مناسبت فرارسیدن نخستین شب زمستانی و شب چله  در این پست برای شما 6 کاور لایه باز شب یلدا برای استفاده در سایت خود و شبکه های اجتماعی اعم از کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و... استفاده نمایید این کاور ها تماما قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ هستند و می توانید متن ها و لوگو های به کار رفته را به راحتی تغییر دهید . 


طرح لایه باز PSD باکس دانلود و پلیر آنلاین برای سایت

برای این ساعت از قالب گراف، برای شما کاربران عزیز و همراهان همیشگی سایت، یک طرح لایه باز PSD با عنوان باکس دانلود و پلیر آنلاین برای سایت های دانلود وزیک و مداحی ، مذهبی آماده کرده ایم ، این جعبه دانلود توسط دوست و طراح عزیز مهدی غفاری طراحی شده که قسمت شد در این پست برای بخش فایل های لایه باز PSD قرار بدیم ، فونت به کار رفته در باکس دانلود هم b yekan  می باشد در ادامه همراه ما باشید .


دانلود 6 طرح لایه باز فاکتور فروش و صورتحساب فارسی

این پست از قالب گراف شامل 6 طرح لایه باز از یک طرح مدرن و زیبا از فاکتور فروش یا صورتحساب می باشد که بصورت بسیار زیبایی طراحی شده است و دارای طرح و سبک متفاوت نسبت به یکدیگر می باشد. این طرح در سایز A4 یعنی 21-29 سانتی متر طراحی شده است و به راحتی قابل ویرایش می باشد. فونت های به کار رفته نیز رایگان است که می توانید از پست دانلود فونت های فارسی برای طراحی و گرافیک نیز دریافت کنید


لایه باز کاور/پوستر حرفه ای ورزشی سردار آزمون

با سلام !

امروز با کاور/پوستری زیبا از بازیکن با تعصب تیم ملی همراه شما هستیم !

برای دیدن دمو به ادامه مطلب مراجعه فرمایید!


لایه باز کاور عاشقانه حرفه‌ای

با سلام.

امروز برای شما دوستان عزیز کاوری رو ترتیب دیدیم که از سبک عاشقانه‌ای برخوردار هست. این کاور رنگ نارنجی دارد و زیرش از ابر پوشیده شده، کاملا شبیه به یک کاور عاشقانه! امیدواریم که از این کاور استفاده کامل رو بکنید ...

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید ...


لایه باز کاور مناسبتی رمضان به صورت حرفه ای

سلام و درود به خدمت تمامی کاربران قالب گراف

ماه رمضان و پایان امتحانات رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم که این ماه براتون پرخیر و برکت باشه، در این ساعت از قالب گراف براتون کاور لایه باز به مناسبت رمضان براتون تدارک دیدیم که حس و عطر واقعی رمضان رو میرسونه و امیدوارم که استفاده کنید و لذت ببرید.

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید.....


مجموعه واتر مارک های آماده اثر مهر Mohr

برای این ساعت از قالب گراف مجموعه 24 تایی از طرح های نوشتاری اثر مهر استامپ را به شکل دایره ای با فرمت png  در سایز 500 - 500 پیکسل طراحی و آماده نموده ایم که بدون بک گراند می باشد و مناسب استفاده در طرح ها و تصاویر منتخب خود می توانید استفاده و بهره ببرید . 

این مجموعه حاوی مهر هایی با متون پیش فرض و انتخابی از سوی ما بوده که در صورت استقبال شما عزیزان متن های دیگر نیز آماده و در پست جداگانه ای قرار خواهد گرفت کافیست نام و متن مورد نظر که عمومی باشد را اعلام نمایید (اسم و نوشته اختصاصی امکان پذیر نیست فقط و فقط عناوین عمومی و کاربردی اعلام کنید)

لیست عناوین این مجموعه عبارتند از «موفق باشید، فرصت ویژه، هدیه ویژه، پست ویژه، محصول ویژه، آگهی ویژه، تبلیغ ویژه، دانلود رایگان، تایید شد، کنترل شد، دانلود رایگان، فروشی، فروخته شد، از اعتماد شما سپاسگزاریم، ویژه اعضای سایت، تخفیف نوروزی، جشنواره بهار، جشنواره تابستانی، جشنواره پاییز، جشنواره پاییزه، جشنواره عیدانه، جشنواره زمستان، جشنواره زمستانه،جشنواره نوروزی».در ادامه مطلب همراه ما باشید.


بنر محل تبلیغات با رنگ های فلت + لایه باز

با سلام به دوستداران قالب گراف

بنر جایگاه تبلیغات با رنگ های فلت و همراه با پی اس دی موضوع پست امروز ما برای شما دوستان است.
این بنر در رنگ های مختلف فلت طراحی شده ولی فایل لایه باز آن یک عدد است و در آن فایل شما میتوانید رنگ دلخواه را به بنر خود بدهید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید... 


کاور لایه باز حرفه ای مخصوص سرور های بازی آنلاین

این روز ها بازی های آنلاین جایگاه خوبی را بین جوانان کسب کرده اند. و از این رو سرور های بازی آنلاین بسیار زیاد می باشند.از این رو برای شما کاربران محترم لایه باز کاور حرفه ای که مخصوص سرور های بازی انلاین می باشد قرار داده ایم.امیدواریم لذت ببرید.


دانلود طرح لایه باز کاور تبلیغاتی کسب در آمد از اینترنت

برای این ساعت از قالب گراف، برای شما عزیزان،  کاور تبلیغاتی کسب در آمد از اینترنت  را به صورت کاملا لایه باز PSD به سبک تمام فلت طراحی و آماده کرده ایم، همان طور ک می دانید در چند ماه اخیر و در حال حاضر پر فروش ترین فایل مجازی که به فروش می رسد همین  روش های کسب در آمد از اینترنت می باشد ...

امید است از این طرح لایه باز استفاده و در صورتی که می خواهید از ایده و روش های گرافیکی ما هم الگو برداری نمایید ... نظرات شما باعث بهتر شدن مطالب بعدی خواهد شد .

چند مطلب براساس
پربازدید
تصادفی
پیشین
آمار و ارقام قالب گراف
آمار مطالب
تعداد مطالب : 945
کل نظرات : 13686

آمار کاربران
تعداد اعضا : 39172
افراد آنلاین : 4
آمار بازدید
بازدید امروز : 430
بازدید دیروز : 1,564
بازدید هفته : 1,994
بازدید ماه : 25,099
بازدید سال : 244,146
بازدید کل : 14,839,892

اطلاعات شما
آی پی : 18.222.117.109
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

نویسندگان وبسایت قالب گراف :

تمامی حقوق برای قالب گراف محفوظ است و هرگونه کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد .