قالب وبلاگ | ابزار وبلاگ نویسی | دانلود طرح لایه باز

صفحه اصلی انجمن وبمستران عضویت بازیابی رمز عبور همه مطالب تماس با ما
logo2
Medad.io Medad.io
لطفا برای استفاده کامل از خدمات عضو سایت شده و وارد پنل کاربری خود شوید . عضویت و استفاده از خدمات ما رایگان است .
با درج نظر خود در زیر پست ما را در بهبود کیفیت مطالب سایت قالب گراف رهنمون سازید .

دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت یازدهم )

با دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت یازدهم ) در خدمت شما عزیزان هستیم ! این قسمت بنا بر برنامه که داشتیم قرار است خیلی کوتاه با مفهوم دستور های float و clear و کامنت گذاری در css آشنا بشیم ؛ پس با این قسمت که بیشتر به جنبه مفهومی داره  همراه ما باشید :)


دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت دهم )

 این قسمت قراره که یک منو کامل همراه با زیر منو ها یعنی یک ( Drop Down Menu ) به صورت کامل با استفاده از تمام آموخته هامون در جلسات قبل بسازیم ؛ پس با این قسمت پروژه محور همراه ما باشید :)


دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت نهم )

با دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت یازدهم ) در خدمت شما عزیزان هستیم ! در این قسمت دستوراتی جذاب به مانند overflow را پیگیری میکنیم ؛ پس با این قسمت همراه ما باشید :)


دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت هشتم )

با سلام و عرض ادب خدمت نازنین کاربرانِ قالب گراف ، با دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت هشتم ) در خدمت شما عزیزان هستیم ! در این قسمت قصد داریم تا لیست استایل ها و عناصر وابسته به اونها صحبت بکنیم و یک منو رو تقریبا تا حدودی بالا بیارم ؛ پس همراه ما باشید :)

دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت هفتم )

با سلام و عرض ادب و یک عذر خواهی مفصل از دوستانِ قالب گرافی ، با دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت هفتم ) در خدمت شما عزیزان هستیم ! در این قسمت قصد داریم تا با فواصل و ایجاد حاشیه های خالی و کار با دستوراتی همانند margin و . . .  آشنا بشیم ؛ پس همراه ما باشید :)


دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت ششم )

 این قسمت قراره که کار با رنگ ها و بکگراند ها و حاشیه ها در css3 اشنا بشیم و یه جورایی توضیحاتمون رو در قسمت قسمت بیشتر به شما عزیزان تقدیم کنیم ؛ پس همراه ما باشید :)



دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت پنجم )

با دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت پنجم ) در خدمت شما عزیزان هستیم ! این قسمت قراره که با خصوصیات مخصوص به متن اشنا بشیم و یه جورایی نحوه چگونگی قالب بندی متون رو به شما عزیزان تقدیم کنیم ؛ پس همراه ما باشید :)

دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت چهارم )

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان قالب گرافی ، با دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت چهارم ) در خدمت شما عزیزان هستیم ! این قسمت رو با محوریت کار با متن ها و یه سری حرکات فانتزی و آسون پیش میگیریم ؛ پس همراه ما باشید :)


دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت سوم )

با دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت سوم ) در خدمت شما عزیزان و کاربران همیشگیه قالب گراف هستیم ! این قسمت بنا بر برنامه که داشتیم قرار است آموزش کامل تمامی گزینشگر ها در  CSS3 به همراه تمرین ها متنوع را داشته باشیم ؛ پس با این قسمت همراه ما باشید :) 


دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت دوم )

سلام و عرض ادب خدمت دوستان قالب گرافی :) امیدوارم که خوش و خرم باشید و ایام به کامتون بوده باشید !

امروز با قسمت دوم از دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 در خدمت شما هستیم و قصد داریم تا با ویدئویی مفصل اونرو خدمت شما عرضه کنیم ! همراه باشید . . . 


دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت اول )

سلام و عرض ادب خدمت دوستان قالب گرافی :) امیدوارم ایام خوش و خرمی رو سپری کرده باشین ! چندی پیش توی اتاق فکر قالب گراف ( همون گروه تلگرام ) قرار بر این شد که دوره های آموزشی شروع بشه و اولین دوره هم با نام دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 شروع بشه که خداروشکر پس از سختی های فراوان از سوی اقای رستمی :) خلاصه داره به طور مفصل شروع میشه !!!


آموزش افکت هاله نور با css و svg

با سلام !

این هاله نور یکی از پر ظرفدارترین افکت های گرافیکی هستش که همه به دنبال یادگیری و استفاده هستن . ولی معمولا از معایب این افکت می توان حجم نسبتاً زیاد و زمان طراحی تقریباً طولانی یاد کرد!

شما با استفاده از این آموزش براحتی فقط در چند ثانیه می توانید بروی لوگو و یاعکس مورد نظر خود استفاده کنید

با ما باشید در ادامه مطلب ...



 

چند مطلب براساس
پربازدید
تصادفی
پیشین
آمار و ارقام قالب گراف
آمار مطالب
تعداد مطالب : 945
کل نظرات : 13686

آمار کاربران
تعداد اعضا : 39172
افراد آنلاین : 7
آمار بازدید
بازدید امروز : 727
بازدید دیروز : 1,564
بازدید هفته : 2,291
بازدید ماه : 25,396
بازدید سال : 244,443
بازدید کل : 14,840,189

اطلاعات شما
آی پی : 3.17.68.14
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

نویسندگان وبسایت قالب گراف :

تمامی حقوق برای قالب گراف محفوظ است و هرگونه کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد .