قالب وبلاگ | ابزار وبلاگ نویسی | دانلود طرح لایه باز

صفحه اصلی انجمن وبمستران عضویت بازیابی رمز عبور همه مطالب تماس با ما
logo2
Medad.io Medad.io
لطفا برای استفاده کامل از خدمات عضو سایت شده و وارد پنل کاربری خود شوید . عضویت و استفاده از خدمات ما رایگان است .
با درج نظر خود در زیر پست ما را در بهبود کیفیت مطالب سایت قالب گراف رهنمون سازید .

کد استایل دکمه بارگذاری با جلوه های خلاقانه

در این پست ما قصد داریم مجموعه ای از کد استایل دکمه بارگذاری (پیشرفت) تخت و 3D که در آن دکمه خود به عنوان نشانگر پیشرفت، کار می کند را در اختیار شما قرار دهیم. سبک 3D برای نشان دادن نشانگر پیشرفت در یک طرف دکمه در حالی که چرخاندن دکمه در جلوه ویژه استفاده می شود. با استفاده از چشم انداز به ما این امکان را می دهد برخی از جلوه های سه بعدی سرگرم کننده را علاوه بر سبک های "پر کردن" صاف ایجاد کنیم. 


کد افکت های هاور با استفاده از svgبرای زیبا سازی صفحات وب شما

ما در این پست کد افکت های هاور در اختیار شما قرار می دهیم که ازsvg برای شکل دادن آن استفاده کرده ایم. فرصت های خلاق بسیاری وجود دارد و امروز ما سه مثال مختلف را ایجاد خواهیم کرد. یکی از مزایای استفاده SVG این است که ما می توانیم اندازه شکل را به اندازه کانتینر اصلی خود تنظیم کنیم و همه چیز را شناور کنیم.


کد آیکن های متحرک با استفاده از mo.js

شما با این کتابخانه گرافیکی بسیارقدرتمند می توانید کارهای عالی انجام دهید و ما در این پست می خواهیم برخی انیمیشن های آیکون با استفاده از این کتابخانه جاوا اسکریپت با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه با ما همراه باشید...


کد باکس شناور جستوجو با افکت های جذاب

در این پست ما می خواهیم چند ایده برای نمایش افکت های مختلف جستوجو به روشی تعاملی با شما به اشتراک بگذاریم. به طور کلی ما می خواهیم برخی روابطه جالب و الهام بخش باکس جستوجو را به شما نشان دهیم. این کد با انیمیشن های جذاب CSS نوشته شده است.


کد ابزار راهنما شناور برای متن و المان ها با انیمیشن جذاب(Tooltip-Animations)

امروز ما می خواهیم کدی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می توانید راهنمای آنی(Tooltip) به صورت شناور با انیمیشن جذاب برای متن یا آلمان های وبسایت یا وبلاگ خود قرار دهید. در ادامه با ما باشید تا بیشتر با این ابزار آشنا شوید.


کد اسلایدر چرخان محتوا با jQuery

امروز ما می خواهیم شما را با یک اسلایدر چرخ فلکی محتوا مدور آشنا کنیم. ایده این کد به این صورت است که برخی از محتوا که به شکل باکس های که درون اسلایدر بی نهایت می باشد قابلیت حرکت دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این اسلایدر جالب آشنا شوید.


آموزش تکنیک Sparkle.JS در طراحی سایت

Sparkle.JS

یکی از تکینک های زیباسازی سایت می باشد با این کد کوچک و کم حجم می توانید تعیین کنید که کاربر وقتی موس را روی قسمت های از پیش تعیین شده نگه دارد چه اتفاقی بیفتد .
مثلا با نگه داشتن موس روی لینک ها ، کاغذ رنگی پخش شود ، با نگه داشتن روی تصویر پست ها ، بادکنک هایی ترکیده شود و ... !
برای دریافت کد و دیدن پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه کنید .

کد جذاب پیچیشن (Pagination) برای صفحات وب

توی این مطلب جذاب که از الان بوش میاد ، قراره یک کد جذاب پیچیشن (Pagination) برای صفحات وب برای شما در نظر بگیریم که خدایی فوق العاده و بی نظیره از همه جهات ، چه هاور هاش چه دیزاین و . . .  و نکته جالب تر اینکه ریسپانسیو ( واکنش گرا ) هست !!! پس برای دانلود و پیش نمایش کد جذاب پیچیشن (Pagination) برای صفحات وب در ادامه با قالب گراف همراه باشید . . . 


کد یک بردکرامب (Breadcrumb) کاربردی و زیبا

امروز با تکه کد آماده و بسیار سفارشی در خدمت شما هستیم ، امروز قراره تا کد یک بردکرامب (Breadcrumb) کاربردی و زیبا رو برای شما بذاریم تا با استفاده از اون براحتی در وب سایت خود یک Breadcrumb زیبا و کاربردی داشته باشید !! پس برای داشتن کد یک بردکرامب (Breadcrumb) کاربردی و زیبا با قالب گراف همراه باشید . . .


کد منو آکاردئون انعطاف پذیر بازشونده از بالا

امروز ما کد یک منو آکوردئون واکنشگرا ساده در اختیار شما قرار می دهیم که وقتی باز شود، صفحه ای از بالا به پایین می آید و محتوا را به شما نمایش می دهد. ایده ما بدین صورت است که کاربر محتوا را بدون اسکرول کردن ببیند. برای مشاهده پیش نمایش کد و دریافت کد به ادامه مطلب مراجعه کنید.


کد ابزار برجسته کردن تفاوت بصری بین دو تصویر در یک قاب

آیا شما نیازی به برجسته کردن تفاوت بین دو عکس دارید؟ پس این ابزار به شما کمک می کند تا این کار را به آسانی و با دقت انجام دهید. ما امروزه به یک راه به نمایش گذاشتن تفاوت های بصری بین دو عکس نیاز داریم در  ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این ابزار آشنا شوید.


گیف پلیر Gif Player برای سایت خود داشته باشید !

شاید قرار دادن gif ها به خصوص گیف های پرحجم برای کاربران شما اذیت کننده باشد. ما با کد گیف پلیری که امروز به شما معرفی می کنیم می توانید گیف های خود را به طرحی زیبا و همچنین به نفع کاربران در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید .
برای دریافت کد و دیدن پیش نمایش آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید .
چند مطلب براساس
پربازدید
تصادفی
پیشین
آمار و ارقام قالب گراف
آمار مطالب
تعداد مطالب : 945
کل نظرات : 13686

آمار کاربران
تعداد اعضا : 39172
افراد آنلاین : 9
آمار بازدید
بازدید امروز : 3,113
بازدید دیروز : 6,802
بازدید هفته : 11,479
بازدید ماه : 34,584
بازدید سال : 253,631
بازدید کل : 14,849,377

اطلاعات شما
آی پی : 3.145.38.117
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

نویسندگان وبسایت قالب گراف :

تمامی حقوق برای قالب گراف محفوظ است و هرگونه کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد .