قالب وبلاگ | ابزار وبلاگ نویسی | دانلود طرح لایه باز

صفحه اصلی انجمن وبمستران عضویت بازیابی رمز عبور همه مطالب تماس با ما
logo2
Medad.io Medad.io
لطفا برای استفاده کامل از خدمات عضو سایت شده و وارد پنل کاربری خود شوید . عضویت و استفاده از خدمات ما رایگان است .
با درج نظر خود در زیر پست ما را در بهبود کیفیت مطالب سایت قالب گراف رهنمون سازید .

10 کاری که یک طراح وب نباید انجام دهد !!

با سلام خدمت دوستان عزیز قالب گرافی ، امیدوارم عیددیدنی های خوبی رو سپری کرده باشین  !

امروز قصد داریم تا مقاله ای منتشر کنیم با موضوع 10 کاری که یک طراح وب نباید انجام دهد !! ما در این مقاله یک سری اشتباهاتی که از سوی یک طراح وب قابل انجام است رو براتون میگیم که شما از انجام این کارها دوری کنید تا سایتی سئو شده و سبک و کاربر پسند داشته باشید . . . در ادامه مقاله همراه ما باشید .

 


روش های طراحی وب سایت چیست ؟

با سلامی گرم خدمت شما قالب گرافی های عزیز ! امیدوارم عید دیدنی های خوبی داشته باشید ، امروز میخوایم به یک سوال اساسی از اکثر دوستان پاسخ بدیم اونم اینکه دوستان نمیدونن از چه طریق هایی میتونن یک وب سایت ایجاد بکنند ، یک وبسایت کاملا تخصصی و اصولی رو بالا بیارن باید از چه روشی استفاده بکنند و در کل ، روش های طراحی وب سایت چیست ؟ ، خب در این مقاله سعی میکنم طراحی وب سایت که روش های مختلفی داره رو برای شما به طور کامل شرح بدیم .


در 9 روز طراحی وب یاد بگیرید !

با سلام خدمت دوستانِ قالب گرافی ! چهارشنبه سوری شما مبارک باشه . امیدوارم که حالتون خوب باشه ، قصد داریم در این مطلب در 9 روز طراحی وب یاد بگیرید ! رو به طور کامل خدمت شما ارائه میدیم ، که چگونه در 9 روز به یک طراح وب سایت تبدیل بشید و بتونید از راه طراحی وب سایت کسب درامد کنید ! در ادامه مطلب همراه باشید تا به دنیای زیبای وب پا بگذارید . . . 


8 روش طلایی برای کسب درآمد از برنامه نویسی

با سلام خدمت کاربران وفادار و عزیزِ وب سایت قالب گراف امیدوارم که حالتون دَمِ عیدی خوب باشه ، ما هم اینجا هستیم تا به نوبه ی خودمون یک سری عیدی به شما بدیم . امروز با مطلبی مبنی بر 8 روش طلایی برای کسب درآمد از برنامه نویسی درخدمت شما هستیم تا بهترین روش هارو با تفکیک کامل خدمت شما ارائه بدهیم !


آموزش اضافه کردن چت باکس زنده جهت پشتیبانی به سایت یا وبلاگ

امروز با آموزش اضافه کردن چت باکس پشتیبانی زنده به سایت در خدمت شما قالب گرافی ها هستیم.
امروز با سایتی اشنا می شوید که این قابلیت را به آسانی در طی کم تر از 5 دقیقه اضافه می کند !
این سایت علاوه بر اضافه کردن چت باکس پشتیبانی زنده به وبلاگ شما ، قابلیت هایی چون مشاهده انلاین موقعیت بازدیدکنندگان و پست های بازدید شده و ... را در اختیارتان می گذارد .
با قالب گراف در ادامه مطلب ، همراه باشید.

آموزش مدیریت و تغییر قالب صفحه قوانین در رزبلاگ

رزبلاگ ، پرامکانات ترین سرویس وبلاگدهی ایرانی ، صفحه قوانینی با آدرس /term که به ادرس اصلی اضافه می شود ، به کاربران خود ارائه می دهد که در نگاه اول امکان تغییر قالب این صفحه نیست .
اما امروز در این پست از قالب گراف به آموزش کوتاهی در رابطه با نحوه تغییر قالب این صفحه و همچنین نحوه درج قانون در این صفحه خواهیم پرداخت .
با ما در ادامه مطلب باشید .

پیام Not secure کنار آدرس سایت در نوار آدرس مرورگر گوگل کروم

به تازگی در کنار آدرس برخی از سایت ها در نواربار مروگر کروم کلمه ای به نام Not secure مشاهده می کنیم .
این پیغام که قبلا فقط از طریق آیکون آن به عموم اطلاع رسانی می شد ؛ هم اکنون جمله آن نیز به مخاطبان نشان داده می شود که باعث نگرانی وبمستران شده است.
البته ناگفته نماند این پیغام فقط در صفحاتی که فرم ورود Login یا ثبت نام Register دارند نمایش داده می شود .


در ادامه مطلب این پست از قالب گراف با شماییم تا ماهیت این پیغام و راهکار های حذف آن را بیان کنیم .

معرفی و مقایسه سیستم های مدیریت محتوای وب

در جهان امروزه سیستم های مدیریت محتوای وب Web Content management system  به اختصار WCMS متعددی وجود دارند که این سیستم ها نرم افزار های متن باز برای انتشار ، ویرایش ، ساماندهی ، حذف ، مدیریت و نگهداری محتوا در صفحات وب هستند .


از مهم ترین سیستم های مدیریت محتوایی که وجود دارند می تواند وردپرس ، جوملا ، دروپال ، دیتالایف انجین ، پی اچ پی نیوک را در ایران نام برد که شما با آپلود و نصب آن در فضای مجازی می توانید اقدام به ایجاد و طراحی سایت نمایید .
جهت آشنایی کامل با این سیستم ها و بررسی مزایا و معایب و مقایسه آنها با یکدیگر و دانلود رایگان سیستم های مدیریت محتوا به زبان فارسی ، به ادامه مطلب قالب گراف مراجعه نمایید .

آموزش نحوه بارگزاری بک آپ فایل xml وبلاگ به وردپرس

با سلام خدمت کاربران قاالب گراف، در این پست قصد داریم نحوه و روش انتقال فایل بک آپ و پشتیبانی وبلاگ را به شما آموزش دهیم . بیشتر سیستم های مدیریت محتوا و سرویس های وبلاگدهی از جمله بلاگفا، میهن بلاگ رزبلاگ، آوا بلاگ، پرشین بلاگ امکان ایجاد پشتیبان از وبلاگرا برای کاربران خود قرار دادند، به استثنای سرویس بلاگ اسکای که تا این لحظه که این پست منتشر یافته از این امکان برخوردار نیست.در ادامه همراه ما باشید


آموزش ساخت درگاه اینترنتی و درگاه موبایل و فروش فایل (دانلود به ازای پرداخت)

داشتن یک درگاه الکترونیکی برای فروش فایل ها و فروش تبلیغات و کسب و کار اینترنتی یکی از مهم ترین مواردی است که مورد نیاز وب سایت ها و وبلاگ ها می باشد.
در این پست از قالب گراف به آموزش موارد زیر می پردازیم :
1. آموزش فروش فایل در سایت یا وبلاگ(دانلود به ازای پرداخت)
2. آموزش ساخت درگاه اختصاصی برای سایت یا وبلاگ
3. آموزش ساخت درگاه موبایل (USSD)
جهت مشاهده آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

چگونه از ریپ و کپی سایت خود توسط روبات جلوگیری نماییم؟

در پست از قالب گراف می خواهیم در مورد اینکه چه عملی پیاده سازی نماییم که با استفاده از نرم افزار و سیستم های خودکار سایت و از همه مهمتر قالب سایت که اختصاصی طراحی نموده ایم توسط دیگران کپی نشود و اینکه این روز ها کپی یا به اصطلاح عامیانه دزدی قالب و ریپ سایت های اختصاصی در میان وبمستر های جوان و نوجوان بسیار شایعه و مد شده است و به اصطلاح متخصصین این زمینه یک دانش و یک نوع علم، مانند علم هک می باشد که حتی بعضی نرم افزارها هستند که با دو کلیک ساده قالب سایت رو ریپ شده تحویل می دهند.در ادامه با ما باشید.


dmoz.org چیست ؟ چرا در سئو اهمیت دارد ؟ چگونه سایت خود را ثبت کنیم ؟

دیموز Dmoz یک دایرکتوری آزاد(لینکدونی بسیار معروف) حاوی فهرست چند زبانه از سایت ها می باشد.
داشتن بک لینک در این سایت تاثیر مثبتی در ایندکس سایت شما در موتور های جستجو همانند گوگل و سیستم های رتبه بندی همانند الکسا دارد که فهرست کامل آنها در تصویر پست قالب گراف مشخص است.
برای مشاهده بقیه مطلب ، به ادامه پست مراجعه نمایید.
چند مطلب براساس
پربازدید
تصادفی
پیشین
آمار و ارقام قالب گراف
آمار مطالب
تعداد مطالب : 945
کل نظرات : 13686

آمار کاربران
تعداد اعضا : 39172
افراد آنلاین : 8
آمار بازدید
بازدید امروز : 578
بازدید دیروز : 1,564
بازدید هفته : 2,142
بازدید ماه : 25,247
بازدید سال : 244,294
بازدید کل : 14,840,040

اطلاعات شما
آی پی : 18.217.228.35
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

نویسندگان وبسایت قالب گراف :

تمامی حقوق برای قالب گراف محفوظ است و هرگونه کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد .