قالب وبلاگ | ابزار وبلاگ نویسی | دانلود طرح لایه باز

صفحه اصلی انجمن وبمستران عضویت بازیابی رمز عبور همه مطالب تماس با ما
logo2
Medad.io Medad.io
لطفا برای استفاده کامل از خدمات عضو سایت شده و وارد پنل کاربری خود شوید . عضویت و استفاده از خدمات ما رایگان است .
با درج نظر خود در زیر پست ما را در بهبود کیفیت مطالب سایت قالب گراف رهنمون سازید .

10 کاری که یک طراح وب نباید انجام دهد !!

با سلام خدمت دوستان عزیز قالب گرافی ، امیدوارم عیددیدنی های خوبی رو سپری کرده باشین  !

امروز قصد داریم تا مقاله ای منتشر کنیم با موضوع 10 کاری که یک طراح وب نباید انجام دهد !! ما در این مقاله یک سری اشتباهاتی که از سوی یک طراح وب قابل انجام است رو براتون میگیم که شما از انجام این کارها دوری کنید تا سایتی سئو شده و سبک و کاربر پسند داشته باشید . . . در ادامه مقاله همراه ما باشید .

 


روش های طراحی وب سایت چیست ؟

با سلامی گرم خدمت شما قالب گرافی های عزیز ! امیدوارم عید دیدنی های خوبی داشته باشید ، امروز میخوایم به یک سوال اساسی از اکثر دوستان پاسخ بدیم اونم اینکه دوستان نمیدونن از چه طریق هایی میتونن یک وب سایت ایجاد بکنند ، یک وبسایت کاملا تخصصی و اصولی رو بالا بیارن باید از چه روشی استفاده بکنند و در کل ، روش های طراحی وب سایت چیست ؟ ، خب در این مقاله سعی میکنم طراحی وب سایت که روش های مختلفی داره رو برای شما به طور کامل شرح بدیم .


افزونه هایی که هر سایت وردپرسی به آن نیاز دارد

با سلام مجدد خدمت شما دوستانِ قالب گرافی ! امیدوارم ک پیشاپیش عیده خوبی رو داشته باشید تا الان . مام در این مقاله قصد داریم تا چند سری از بهترین افزونه های وردپرس رو براتون معرفی کنیم و ویژگی های اساسی افزونه های وردپرس رو براتون بگیم در قالبِ مقاله ی افزونه هایی که هر سایت وردپرسی به آن نیاز دارد اونهارو ب شما معرفی میکنیم !


انتشار تصاویر اینستاگرام در وردپرس با افزونه Wp instagram widget

با یک مقاله کاربردی دیگر به نام انتشار تصاویر اینستاگرام در وردپرس با افزونه Wp instagram widget در خدمت شما هستیم و همونطور هم که از عنوان مشخصه قصد داریم تا با آموزشی دیگر به شما نحوه نمایش پست های حساب کاربردی اینستاگرامتون رو در داخل وب سایتتون بدیم که باعث میشه هم از نظر اعتبار بالا برید هم کاربرای سایتتون گرایشی به اینستاگرام داشته باشن ! پس در ادامه مقاله همراه قالب گراف باشید . . .


حل مشکل عدم نصب افزونه در وردپرس

قصد داریم امروز خدمت شما باشیم با یک مقاله کاربردی و بسیار مهم که حداقل هر وردپرس کار یک بار باهاش سر و کار داره و شاید تونسته حل کنه شایدم نه که امروز قراره حلش کنیم ، پس با ما همراه باشید !!


آموزش و استفاده از کد نمایش مطالب تصادفی در وردپرس

توی این مطلب هدفمون اینه که آموزش قرار دادن مطالب تصادفی رو با استفاده از یه کد ارائه کنیم … این نوع کد ها و امکانات مناسب سایت هایی هستش که دارای مطالب بسیار زیاد هستن و برای مثال سایت های دانلود یا سایت های ارائه قالب وردپرس یا آموزش وردپرس یا آموزش وب و . . . با استفاده از کدی که در اختیارتون میذاریم , توانایی لازم برای نمایش مطالب تصادفی در وردپرس رو دارید 🙂 البته باید ذکر کنم که اصلا کار سختی نیست و به راحتی میتونید کد نمایش مطالب تصادفی در وردپرس رو یاد بگیرید !!


بهینه کردن تصاویر در وردپرس با افزونه Compress JPEG & PNG images

افزایش سرعت سایت در بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو نقشی اساسی دارد، یکی از مواردی که در افزایش سرعت سایت تاثیر فراوان دارد، بهینه کردن تصاویر سایت می باشد، حال در این مطلب به معرفی و آموزش افزونه وردپرس کاهش حجم تصاویر وردپرس با استفاده از Compress JPEG & PNG images می پردازیم.


آموزش ساخت پوسته فرزند (child- theme) وردپرس

اگر کاربر وردپرسی هستید یا میخوایید بشید حتما براتون سوال پیش اومده که اون فایل در قالب هاتون به نام child- theme چی هست ؟‍! اصلا قراره چی بشه ؟! چی کار باهاش میشه کرد و . . . برای دونستن این سری سوال ها و حتی چگونه پوسته فرزند وردپرس بسازیم ! با قالب گراف همراه باشید !!



چند زبانه کردن وب سایت وردپرسی با افزونه qTranslate X

از اینکه کاربرای تمام نقاط دنیا به وب سایتتون سر بزنن قطعا بدتون نمیاد !! اما وقتی ما به زبون اونها باهاشون حرف بزنیم هم بازدیدشون در وب سایت ما زیاد میشه هم یک نوع سئو و بهینه سازی از نظر ترافیک رو داریم که به راحتی کاربرای تمام نقاط دنیا رو به وب سایتتون بکشین !! این امر توسط افزونه ایجاد وب سایتی چند زبانه در وردپرس با  qTranslate X امکان پذیره و باید آماده باشین تا از تمام دنیا سایت شما رو رصد کنن . . .


افزونه اتصال خودکار وردپرس به تلگرام با Telegram for WP

با عرض سلام خدمت قالب گرافی های عزیز. با معرفی و آموزش افزونه وردپرس خدمت شما عزیزان هستیم. شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که لازم دارید مطالبی که در سایتتون ارسال میکنید، مستقیم و با اعمال تغییرات مناسب خودش، در کانال تلگرامتون ارسال بشه. پس با معرفی و آموزش افزونه ارسال مطالب وردپرس به کانال تلگرام همراه ما باشید.


4 دلیل برای اینکه از افزونه های زیاد در وردپرس استفاده نکنیم !

امروزه خیلی سایت های وردپرسی زیاد شده و علاوه بر اینکه سایت های وردپرسی روز به روز زیادتر هم میشه افزونه ها و پلاگین های هم برای این سیستم مدیریت محتوا قدرتمند تولید میشه به طوری که 

بالا بردن امنیت وب سایت با رمز گذاشتن بر پوشه wp-admin

امروز قصد داریم تا با آموزشی بر محوریت امنیت وردپرس با شما صحبت بکنیم … این آموزش در واقع نحوه رمز گذاشتن بر روی پوشه wp-admin هستش که در این پوشه همونطور که میدونین اطلاعات بسیار مهمی قرار داره و بهتره تا از قدرتمندترین شیوه ها برای امنیت ازش استفاده بشه !!

چند مطلب براساس
پربازدید
تصادفی
پیشین
آمار و ارقام قالب گراف
آمار مطالب
تعداد مطالب : 945
کل نظرات : 13686

آمار کاربران
تعداد اعضا : 39178
افراد آنلاین : 8
آمار بازدید
بازدید امروز : 1,006
بازدید دیروز : 1,967
بازدید هفته : 12,268
بازدید ماه : 52,485
بازدید سال : 271,532
بازدید کل : 14,867,278

اطلاعات شما
آی پی : 52.14.221.18
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

نویسندگان وبسایت قالب گراف :

تمامی حقوق برای قالب گراف محفوظ است و هرگونه کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد .