قالب وبلاگ | ابزار وبلاگ نویسی | دانلود طرح لایه باز

صفحه اصلی انجمن وبمستران عضویت بازیابی رمز عبور همه مطالب تماس با ما
logo2
Medad.io Medad.io
لطفا برای استفاده کامل از خدمات عضو سایت شده و وارد پنل کاربری خود شوید . عضویت و استفاده از خدمات ما رایگان است .
با درج نظر خود در زیر پست ما را در بهبود کیفیت مطالب سایت قالب گراف رهنمون سازید .

افزونه هایی که هر سایت وردپرسی به آن نیاز دارد

با سلام مجدد خدمت شما دوستانِ قالب گرافی ! امیدوارم ک پیشاپیش عیده خوبی رو داشته باشید تا الان . مام در این مقاله قصد داریم تا چند سری از بهترین افزونه های وردپرس رو براتون معرفی کنیم و ویژگی های اساسی افزونه های وردپرس رو براتون بگیم در قالبِ مقاله ی افزونه هایی که هر سایت وردپرسی به آن نیاز دارد اونهارو ب شما معرفی میکنیم !


انتشار تصاویر اینستاگرام در وردپرس با افزونه Wp instagram widget

با یک مقاله کاربردی دیگر به نام انتشار تصاویر اینستاگرام در وردپرس با افزونه Wp instagram widget در خدمت شما هستیم و همونطور هم که از عنوان مشخصه قصد داریم تا با آموزشی دیگر به شما نحوه نمایش پست های حساب کاربردی اینستاگرامتون رو در داخل وب سایتتون بدیم که باعث میشه هم از نظر اعتبار بالا برید هم کاربرای سایتتون گرایشی به اینستاگرام داشته باشن ! پس در ادامه مقاله همراه قالب گراف باشید . . .


حل مشکل عدم نصب افزونه در وردپرس

قصد داریم امروز خدمت شما باشیم با یک مقاله کاربردی و بسیار مهم که حداقل هر وردپرس کار یک بار باهاش سر و کار داره و شاید تونسته حل کنه شایدم نه که امروز قراره حلش کنیم ، پس با ما همراه باشید !!


بهینه کردن تصاویر در وردپرس با افزونه Compress JPEG & PNG images

افزایش سرعت سایت در بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو نقشی اساسی دارد، یکی از مواردی که در افزایش سرعت سایت تاثیر فراوان دارد، بهینه کردن تصاویر سایت می باشد، حال در این مطلب به معرفی و آموزش افزونه وردپرس کاهش حجم تصاویر وردپرس با استفاده از Compress JPEG & PNG images می پردازیم.


چند زبانه کردن وب سایت وردپرسی با افزونه qTranslate X

از اینکه کاربرای تمام نقاط دنیا به وب سایتتون سر بزنن قطعا بدتون نمیاد !! اما وقتی ما به زبون اونها باهاشون حرف بزنیم هم بازدیدشون در وب سایت ما زیاد میشه هم یک نوع سئو و بهینه سازی از نظر ترافیک رو داریم که به راحتی کاربرای تمام نقاط دنیا رو به وب سایتتون بکشین !! این امر توسط افزونه ایجاد وب سایتی چند زبانه در وردپرس با  qTranslate X امکان پذیره و باید آماده باشین تا از تمام دنیا سایت شما رو رصد کنن . . .


افزونه اتصال خودکار وردپرس به تلگرام با Telegram for WP

با عرض سلام خدمت قالب گرافی های عزیز. با معرفی و آموزش افزونه وردپرس خدمت شما عزیزان هستیم. شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که لازم دارید مطالبی که در سایتتون ارسال میکنید، مستقیم و با اعمال تغییرات مناسب خودش، در کانال تلگرامتون ارسال بشه. پس با معرفی و آموزش افزونه ارسال مطالب وردپرس به کانال تلگرام همراه ما باشید.


آموزش گذاشتن پست ثابت در وردپرس با افزونه WP-Sticky

اینکه بتونیم همیشه ببندگانمون رو در صدر خبر هامون نگه داریم نکته ای بسیار حائز اهمیت هست ! برای اینکار ما نیاز داریم تا اخبار و . . . که قراره به گوش مخاطب برسه رو همیشه جلو چشم بذاریم به همین دلیل ما با آموزش گذاشتن پست ثابت در وردپرس با افزونه WP-Sticky به کمک شما اومدیم !!


بهترین افزونه بکاپ گیری از وردپرس با UpdraftPlus

در امروز قصد داریم بهترین افزونه بکاپ گیری از وردپرس با UpdraftPlus که بسیار قوی هستش برای بکاپ گرفتن از وردپرس شمارو باهاش آشنا کنیم !! 


افزونه ی گزارش اشکالات املایی و نگارشی در نوشته های وردپرسی

اگر دقت کرده باشید نشر و انتشار مطالب در وب سایت‌ هایتان بسیار کار راحت و بعضی اوقات مشکل است اما اگر شما یک غلط املایی و نگارشی یا فنی داشته باشید خودتان سالیان سال غلط آن مطلب را ممکن است حتی متوجه هم نشوید ... امروز با

افزونه وردپرس

گزارش اشکالات در نوشته های وردپرسی با mistape در خدمت شما هستیم . . .

افزونه ارسال مطلب از وردپرس به تلگرام با CHANNELLER

یه سلام گرم خدمت تموم کاربرای قالب گراف و دوستداران

وردپرس

.
امیدوارم که همینطور که لبتون خندون و در حال حاضر تو خوش گذرونی عید هستید شاد باشید و این مطلب رو دنبال کنید.
خب امروز قصد داریم یک

افزونه وردپرس

کاربردی رو بهتون عیدی بدیم که با استفاده از اون به راحتی مطالب دلخواهتون رو به کانال تلگرامیتون بدون دردسر ارسال کنید :)

در ادامه پست با ما همراه باشید.

رفع خطای 404 در وردپرس

در این مطلب آموزش رفع خطای ۴۰۴ مطلب یا برگه در گوگل وبمستر یا بینگ وبمستر رو قرار میدیم. ممکنه برای شما هم اتفاق افتاده باشه که بعد از تغییر پیوند یکتای مطلبتون یا برگه ای از سایتتون و حذف مطلب یا برگه از روی سایتتون با خطای ۴۰۴ مطلب یا برگه مواجه بشین که منجر به گرفتن امتیاز منفی برای سایتتون بشه. اما راه چاره چیست؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

افزونه انجمن ساز وردپرس bbpress بی بی پرس

با عرض سلام خدمت همه قالب گرافی های عزیز. امروز قصد دارم آموزش نصب افزونه انجمن ساز وردپرس رو به شما آموزش بدم تا به راحتی بتوانید انجمن سایت خود را راه اندازی کنید. پس در ادامه با آموزش افزونه، معرفی افزونه و امکانات آن و همچنین آموزش نصب و راه اندازی این افزونه با ما همراه باشید.
چند مطلب براساس
پربازدید
تصادفی
پیشین
آمار و ارقام قالب گراف
آمار مطالب
تعداد مطالب : 945
کل نظرات : 13686

آمار کاربران
تعداد اعضا : 39172
افراد آنلاین : 4
آمار بازدید
بازدید امروز : 6,451
بازدید دیروز : 1,564
بازدید هفته : 8,015
بازدید ماه : 31,120
بازدید سال : 250,167
بازدید کل : 14,845,913

اطلاعات شما
آی پی : 3.15.235.104
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

نویسندگان وبسایت قالب گراف :

تمامی حقوق برای قالب گراف محفوظ است و هرگونه کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد .