قالب وبلاگ | ابزار وبلاگ نویسی | دانلود طرح لایه باز

صفحه اصلی انجمن وبمستران عضویت بازیابی رمز عبور همه مطالب تماس با ما
logo2
Medad.io Medad.io
لطفا برای استفاده کامل از خدمات عضو سایت شده و وارد پنل کاربری خود شوید . عضویت و استفاده از خدمات ما رایگان است .
با درج نظر خود در زیر پست ما را در بهبود کیفیت مطالب سایت قالب گراف رهنمون سازید .

10 کاری که یک طراح وب نباید انجام دهد !!

با سلام خدمت دوستان عزیز قالب گرافی ، امیدوارم عیددیدنی های خوبی رو سپری کرده باشین  !

امروز قصد داریم تا مقاله ای منتشر کنیم با موضوع 10 کاری که یک طراح وب نباید انجام دهد !! ما در این مقاله یک سری اشتباهاتی که از سوی یک طراح وب قابل انجام است رو براتون میگیم که شما از انجام این کارها دوری کنید تا سایتی سئو شده و سبک و کاربر پسند داشته باشید . . . در ادامه مقاله همراه ما باشید .

 


روش های طراحی وب سایت چیست ؟

با سلامی گرم خدمت شما قالب گرافی های عزیز ! امیدوارم عید دیدنی های خوبی داشته باشید ، امروز میخوایم به یک سوال اساسی از اکثر دوستان پاسخ بدیم اونم اینکه دوستان نمیدونن از چه طریق هایی میتونن یک وب سایت ایجاد بکنند ، یک وبسایت کاملا تخصصی و اصولی رو بالا بیارن باید از چه روشی استفاده بکنند و در کل ، روش های طراحی وب سایت چیست ؟ ، خب در این مقاله سعی میکنم طراحی وب سایت که روش های مختلفی داره رو برای شما به طور کامل شرح بدیم .


در 9 روز طراحی وب یاد بگیرید !

با سلام خدمت دوستانِ قالب گرافی ! چهارشنبه سوری شما مبارک باشه . امیدوارم که حالتون خوب باشه ، قصد داریم در این مطلب در 9 روز طراحی وب یاد بگیرید ! رو به طور کامل خدمت شما ارائه میدیم ، که چگونه در 9 روز به یک طراح وب سایت تبدیل بشید و بتونید از راه طراحی وب سایت کسب درامد کنید ! در ادامه مطلب همراه باشید تا به دنیای زیبای وب پا بگذارید . . . 


افزونه هایی که هر سایت وردپرسی به آن نیاز دارد

با سلام مجدد خدمت شما دوستانِ قالب گرافی ! امیدوارم ک پیشاپیش عیده خوبی رو داشته باشید تا الان . مام در این مقاله قصد داریم تا چند سری از بهترین افزونه های وردپرس رو براتون معرفی کنیم و ویژگی های اساسی افزونه های وردپرس رو براتون بگیم در قالبِ مقاله ی افزونه هایی که هر سایت وردپرسی به آن نیاز دارد اونهارو ب شما معرفی میکنیم !


8 روش طلایی برای کسب درآمد از برنامه نویسی

با سلام خدمت کاربران وفادار و عزیزِ وب سایت قالب گراف امیدوارم که حالتون دَمِ عیدی خوب باشه ، ما هم اینجا هستیم تا به نوبه ی خودمون یک سری عیدی به شما بدیم . امروز با مطلبی مبنی بر 8 روش طلایی برای کسب درآمد از برنامه نویسی درخدمت شما هستیم تا بهترین روش هارو با تفکیک کامل خدمت شما ارائه بدهیم !


دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت یازدهم )

با دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت یازدهم ) در خدمت شما عزیزان هستیم ! این قسمت بنا بر برنامه که داشتیم قرار است خیلی کوتاه با مفهوم دستور های float و clear و کامنت گذاری در css آشنا بشیم ؛ پس با این قسمت که بیشتر به جنبه مفهومی داره  همراه ما باشید :)


دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت دهم )

 این قسمت قراره که یک منو کامل همراه با زیر منو ها یعنی یک ( Drop Down Menu ) به صورت کامل با استفاده از تمام آموخته هامون در جلسات قبل بسازیم ؛ پس با این قسمت پروژه محور همراه ما باشید :)


دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت نهم )

با دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت یازدهم ) در خدمت شما عزیزان هستیم ! در این قسمت دستوراتی جذاب به مانند overflow را پیگیری میکنیم ؛ پس با این قسمت همراه ما باشید :)


دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت هشتم )

با سلام و عرض ادب خدمت نازنین کاربرانِ قالب گراف ، با دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت هشتم ) در خدمت شما عزیزان هستیم ! در این قسمت قصد داریم تا لیست استایل ها و عناصر وابسته به اونها صحبت بکنیم و یک منو رو تقریبا تا حدودی بالا بیارم ؛ پس همراه ما باشید :)

دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت هفتم )

با سلام و عرض ادب و یک عذر خواهی مفصل از دوستانِ قالب گرافی ، با دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت هفتم ) در خدمت شما عزیزان هستیم ! در این قسمت قصد داریم تا با فواصل و ایجاد حاشیه های خالی و کار با دستوراتی همانند margin و . . .  آشنا بشیم ؛ پس همراه ما باشید :)


انتشار تصاویر اینستاگرام در وردپرس با افزونه Wp instagram widget

با یک مقاله کاربردی دیگر به نام انتشار تصاویر اینستاگرام در وردپرس با افزونه Wp instagram widget در خدمت شما هستیم و همونطور هم که از عنوان مشخصه قصد داریم تا با آموزشی دیگر به شما نحوه نمایش پست های حساب کاربردی اینستاگرامتون رو در داخل وب سایتتون بدیم که باعث میشه هم از نظر اعتبار بالا برید هم کاربرای سایتتون گرایشی به اینستاگرام داشته باشن ! پس در ادامه مقاله همراه قالب گراف باشید . . .


دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت ششم )

 این قسمت قراره که کار با رنگ ها و بکگراند ها و حاشیه ها در css3 اشنا بشیم و یه جورایی توضیحاتمون رو در قسمت قسمت بیشتر به شما عزیزان تقدیم کنیم ؛ پس همراه ما باشید :)


چند مطلب براساس
پربازدید
تصادفی
پیشین
آمار و ارقام قالب گراف
آمار مطالب
تعداد مطالب : 945
کل نظرات : 13686

آمار کاربران
تعداد اعضا : 39179
افراد آنلاین : 14
آمار بازدید
بازدید امروز : 2,055
بازدید دیروز : 1,967
بازدید هفته : 13,317
بازدید ماه : 53,534
بازدید سال : 272,581
بازدید کل : 14,868,327

اطلاعات شما
آی پی : 3.144.39.93
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

نویسندگان وبسایت قالب گراف :

تمامی حقوق برای قالب گراف محفوظ است و هرگونه کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد .