قالب وبلاگ | ابزار وبلاگ نویسی | دانلود طرح لایه باز

صفحه اصلی انجمن وبمستران عضویت بازیابی رمز عبور همه مطالب تماس با ما
logo2
Medad.io Medad.io
لطفا برای استفاده کامل از خدمات عضو سایت شده و وارد پنل کاربری خود شوید . عضویت و استفاده از خدمات ما رایگان است .
با درج نظر خود در زیر پست ما را در بهبود کیفیت مطالب سایت قالب گراف رهنمون سازید .
چرا نیاز با ساخت سایت دارید و بهترین روش ساخت سایت چیست؟
موضوعات اين مطلب :
سایر موضوعات
,
ریپورتاژ آگهی
,

چرا نیاز با ساخت سایت دارید و بهترین روش ساخت سایت چیست؟

دوشنبه 29 مهر 1398 - 14:53
3536 بازدید
برچسب ها : ,

چرا نیاز به ساخت سایت شرکتی دارید؟

اگر صاحب یک شرکت هستید که در زمینه ارائه محصولات یا خدمات خاصی فعالیت دارید، امروزه داشتن یک وب‌سایت برای معرفی شرکت و حتی فروش آنلاین محصولات و خدماتتان به امری ضروری تبدیل شده است. این روزها، افراد دیگر حوصله ماندن در ترافیک شهری و مسیرهای طولانی بین شهری را برای تامین محصولات و خدماتی که شرکت شما ارائه می‌دهد را ندارند. وقتی اقدام به ساخت سایت شرکتی می‌کنید، این افراد با جستجو در اینترنت به دنبال محصول و خدمات مورد نظر به وب‌سایت شما خواهند رسید.

سایت شرکتی که طراحی کردید درواقع نسخه پیشرفته‌ای از کاتالوگ محصولات شما خواهد بود. در این صورت دیگر نیازی به صرف هزینه‌های بالا برای چاپ کاتالوگ و انواع بروشور ندارید و از طرفی دیگر در حفظ محیط زیست هم نقش موثری خواهید داشت.

ساخت سایت شرکتی چه مزایایی دارد؟

سایت‌های شرکتی با رویکرد‌های مختلفی مثل معرفی شرکت، فروش محصولات به صورت آنلاین، پشتیبانی مشتریان فعلی و جذب مشتری جدید راه‌اندازی می‌شوند. پیش از این سایت‌های شرکتی صرفا محدود به معرفی بودند، اما با به وجود آمدن امکان خرید آنلاین شرکت‌ها نیز هم راستا با فروشگاه‌های اینترنتی پیش رفته و محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتری قرار می‌دهند.

دیگر دوره تبلیغات محیط که توسط بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهرها و جاده‌ها انجام می‌گیرد به سر آمده و قدرت هر شرکت و کسب و کار در فضای آنلاین است. وقتی یک مشتری به دنبال خرید محصولی است که شما آن را عرضه می‌کنید هیچگاه به جایی که بیلبورد تبلیغاتی شما را دیده است مراجعه نخواهد کرد، بلکه با جستجو در اینترنت به دنبال شرکتی خواهد بود که چنین خدماتی را عرضه می‌کند.

مسئله دیگری که در تبلیغات وجود دارد زمانی است که تامین کننده‌های کمتری در کسب و کار آنلاین شما وجود داشته باشند. در این صورت شرکت شما می‌تواند با تمرکز روی بهینه سازی سایت و سئو در موتورهای جستجو، شانس معرفی بیشتری را نسبت به روش سنتی برای شما داشته باشد.

زمانی که سایت شرکتی خود را راه اندازی می‌کنید این امکان برای مشتریان و بازار هدف شما فراهم است که در هر ساعت از شبانه روز اطلاعات مورد نیاز را برای تهیه خدمات و محصولات شرکت شما در دسترس داشته باشند. از سوی دیگر به دلیل اینکه اطلاعات در دسترس عموم قرار دارد، حس اعتماد بیشتری در مشتریان ایجاد خواهد شد.

با استفاده از طراحی سایت شرکتی می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید که عبارتند از:
●    فراهم کردن امکان خرید اینترنتی محصولات با قابلیت پرداخت آنلاین
●    عدم نیاز به صرف هزینه‌های میلیونی برای بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر یا تبلیغات تلویزیونی
●    توسعه فعالیت شرکت در سطح وسیع کشوری و حتی بین المللی
●    امکان معرفی نمایندگی‌های شرکت و همچنین امکان ارسال آنلاین فرم برای دریافت نمایندگی
●    امکان ساخت سایت به صورت چند زبانه برای فعالیت در سطح بین المللی
●    معرفی دستاوردها و تاریخچه شرکت
●    صرفه جویی در هزینه‌ها و عدم نیاز به نیروی کار انسانی در بخش‌های مختلف شرکت
●    درج گالری تصاویر محصولات  و پروژه های انجام شده

 

چرا نیاز به ساخت سایت پزشکی دارید؟

همانطور که روزانه متخصصین و پزشکان جدیدی در حال ورود به عرصه طبابت هستند، راه‌اندازی سایت پزشکی و ساخت سایت پزشکی برای یک پزشک به امری ضروری تبدیل شده است. در روزگاری که افراد جامعه برای مراجعه به پزشک، اولین چیزی که به ذهنشان می‌رسد جستجو در اینترنت و یافتن پزشکان متخصص است، استفاده از سایت میتواند در مراجعه بیماران به مطب نقش بسیار بزرگی داشته باشد.

این موضوع وقتی بیشتر اهمیت پیدا می‌کند که، نتیجه جستجوی کاربران در موتور جستجوی گوگل بر اساس موقعیت مکانی وی صورت می‌گیرد. وقتی به دنبال یک پزشک در اینترنت هستید، نتایجی به شما نمایش داده می‌شود که در موقعیت مکانی شما قرار داشته باشند.


استفاده از سایت پزشکی صرفا برای حالتی که بخواهید بیماران مراجعه کنند نیست. بلکه می‌توانید با رشد دادن سایت خود به عنوان یک فروشگاه اینترنتی، تجهیزات پزشکی را نیز به صورت آنلاین عرضه کنید.

ساخت سایت پزشکی صرفا محدود به پزشکان نیست. بلکه کلنیک‌های پزشکی و آزمایشگاه‌ها نیز می توانند با داشتن یک وب‌سایت به صورت موثرتری به معرفی خود بپردازند تا بیماران بهتر بتوانند آنها را پیدا کنند.

استفاده از سایت پزشکی علاوه بر این موارد می‌تواند فرآیند مراجعه بیمار به پزشک را کمتر و کمتر کند. در روزگاری که بیش از نیمی از افراد جامعه به اینترنت دسترسی دارند، بیماران می‌توانند برای دریافت نتیجه آزمایش، مشاوره پزشکی و مواردی از این دست به صورت آنلاین با پزشک خود در ارتباط باشند. از جمله امکاناتی که می‌تواند در این زمینه موثر باشد شامل موارد زیر است:
●    امکان تشکیل پرونده برای بیماران به صورت اینترنتی
●    امکان مشاوره از طریق تیکتینگ با بیمار
●    امکان ارسال و دریافت انواع فایل بین پزشک و بیمار
●    امکان فروش تجهیزات پزشکی
●    امکان استفاده از پرداخت آنلاین برای هزینه‌های جانبی
●    نوبت‌دهی اینترنتی به بیماران و تعیین وقت قبلی
●    امکان ساخت انواع صفحه پرسش و پاسخ جهت تعامل بیمار با پزشک
●    امکان درج نمونه کارها برای طراحی سایت دندان پزشکی
●    امکان توضیح مراحل انجام هر نوع عمل و مشاوره قبل از عمل به بیماران
●    راه اندازی بخش نظرسنجی و ایجاد تعامل بین بیماران
●    و…
طراحی سایت پزشکی به عنوان رزومه شما خواهد بود. بیماران می‌توانند با مراجعه به سایت پزشکی شما سوابق و فعالیت‌ها را مشاهده کرده و با حس اعتماد بیشتر به مطب شما مراجعه کنند.

اگر جستجویی در سایت‌ها پزشکان جراح داشته باشید در بالای نتایج با تبلیغات گوگل مواجه خواهید شد که صفحات پزشکان جراح مختلف را بر اساس موقعیت شما نمایش خواهد داد. می‌توانید با هزینه کردن و تبلیغات گوگل ادز سایت پزشکی خود را در نتیجه بالا نمایش داده و کسانی که به دنبال جراحی زیبایی یا دندان پزشکی هستند را وارد سایت خود کنید.

ارائه مشاوره رایگان در زمینه تخصصی می‌تواند روی برندینگ پزشکی شما تاثیر مثبت گذاشته و دیگران نیز با معرفی سایت پزشکی خود به سایر افراد شما را معرفی کنند.

بیشتر پزشکان در وبسایت خود به ارائه مقالات علمی در زمینه تخصص خود می‌پردازند و به صوت هدفمند سعی می‌کنند بیماران را از طریق همان محتوای علمی به سمت خود جذب کرده و تعداد مراجعه بیماران را به مطب خود افزایش دهند.

 

بهترین روش برای ساخت سایت چیست؟

اگر به شما بگوییم که شما می توانید یک سایت کاملا حرفه ای و اختصاصی را خودتان بدون دانش فنی با چند کلیک طراحی کنید باور میکنید؟ شاید در ابتدا به نظر شما غیر ممکن باشد ولی امروزه با کمک هوش مصنوعی خیلی از کارها امکان پذیر شده است؛ ماشین‌های خودران، تشخیص بیماری بدون نیاز به دکتر و ...

در گذشته برای ساخت سایت شما بایدهزینه زیادی برای استخدام یک طراح سایت می‌پرداختید و ماه‌‌ها برای ساخته شدن سایتتان منتظر می‌ماندید و در نهایت ممکن بود سایتی نامناسب تحویل میگرفتید و شما در این پروسه، هزینه زیادی را از دست می‌دادید اما امروزه با کمک سایت ساز وبزی شما با پرداخت هزینه‌ای کم به صورت آنی، دقیقا همان وب سایتی که میخواهید را تحویل می‌گیرید.

درست کردن وب سایت توسط خودتان به سادگی درست کردن پازل

با استفاده از امکانات بینهایت سایت ساز وبزی شما می‌توانید به سادگی وب سایت خودتان را طراحی یا ظاهرش را تغییر دهید. برای طراحی وب سایت با وبزی شما نیاز به هیچ دانشی ندارید. درست مثل پازل شما هر قسمت را درجای مناسب قرار می‌دهید و سپس اندازه و ظاهر آن را با چند کلیک تعیین میکنید. به همه نشان دهید که شما هر کاری را می‌توانید انجام دهید. حتی اگر نیازی به وب سایت ندارید، وبزی مثل درست کردن پازل سرگرم‌کننده است و شما می‌توانید ۷ روز به صورت آزمایشی وبزی را امتحان نمایید.

مدیریت وب سایت شما ساده‌تر از همیشه

اگر شما تا حالا به دلیل سخت بودن مدیریت سایت، از رقبای خوب عقب مانده‌اید و از ظرفیت فضای انلاین استفاده نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنم سایت ساز وبزی را امتحان نمایید. مدیریت سایت، در وبزی نیاز به هیچ آموزش و زمانی برای یادگیری ندارد. محیط مدیریت سایت ساز وبزی به حدی ساده است که شاید در ابتدا نتوانید باور کنید. مگر می‌شود هر کاری را به سادگی با چند کلیک انجام داد؟!

به علاوه تیم پشتیبانی وبزی همیشه در کنار شماست و مشتاقانه به سوالات شما پاسخ خواهند داد و در کمترین زمان مشکلات شما را حل خواهد کرد. تیم وبزی از ابتدای کار تا رسیدن به هدفتان شما را همراهی می‌کند .

وبزی به شما کمک می‌کند تا به هدفتون برسید

مهمتر از اینکه سایت خودتان را چگونه میسازید، این است که چگونه به هدف خودتان خواهید رسید؟ مهم نیست هدف شما از ساخت سایت چیست؟ فروش محصولات؟ برندینگ؟ اشتراک گذاری افکارتون؟ شما هر هدفی داشته باشید، سایت ساز وبزی با کمک ابزار‌های گوناگون به شما کمک خواهد کرد تا در سریعترین زمان ممکن بتوانید کسب و کارخودتان را گسترش دهید. سایت ساز وبزی هر چیزی که نیاز دارید را در اختیارتان قرار خواهد داد: بهینه بودن وب سایت شما برای گوگل، باز شدن سایت شما سریعتر از رقبا، ابزارهای مارکتینگ و ...

وبزی پیشرفته‌تر از نمونه‌های خارجی

وبزی نسبت به سایت ساز‌های خارجی مزایای متعددی دارد. شاید مهمترین دلیلی که همینک در ایران سایت ساز پیشرفته‌ای مثل وبزی را داریم، تکیه بر دانش بومی به دلیل تحریم‌ها باشد. مهمترین مزیت سایت ساز وبزی نسبت به رقبای خارجی به کار گیری هوش مصنوعی است. وبزی برای اولین بار این امکان را فراهم کرده است تا با کمک هوش مصنوعی سایتی که درست می‌کنید به صورت خودکار برای موبایل و تبلت هم طراحی شود. از دیگر مزایای مهم وبزی سرعت بالای سایت‌های ساخته شده با وبزی و امکانات پیشرفته تر است.

ابتدا وب سایت خودتان را تحویل بگیرید و بعد پولش را پرداخت نمایید

سایت ساز وبزی شامل ۷ روز استفاده رایگان می‌باشد. شما ابتدا می‌توانید سایت خودتان را با وبزی بسازید و در صورتی که سایت ساخته شده با وبزی از هر نظر برای شما بهترین بود، اقدام به خرید پکیج های سایت ساز نمایید.

برای ساخت سایت با وبزی کافیست وارد ادرس WEBZI.IR بشوید.

عضویت در قالب گراف با تایید ایمیل هست. پس از ایمیل واقعی برای ثبت نام کمک بگیرید.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
می خواهم طراحی سایت خود را به قالب گراف بسپارم بزن سفارش بدیم !
کد امنیتی رفرش
چند مطلب براساس
پربازدید
تصادفی
پیشین
آمار و ارقام قالب گراف
آمار مطالب
تعداد مطالب : 945
کل نظرات : 13686

آمار کاربران
تعداد اعضا : 39179
افراد آنلاین : 5
آمار بازدید
بازدید امروز : 2,444
بازدید دیروز : 1,967
بازدید هفته : 13,706
بازدید ماه : 53,923
بازدید سال : 272,970
بازدید کل : 14,868,716

اطلاعات شما
آی پی : 3.138.105.89
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

نویسندگان وبسایت قالب گراف :

طراحی قالب و وبسایت خود را به ما بسپارید

نمونه کار های حرفه ای گویای حرفه ماست


برترین دیزایین

یکی از مهمترین بخش یک سایت قالب سایت است که مهمترین بخش قالب سایت دیزایین سایت میباشد . تیم قالب گراف قالب های شمارا با بروز ترین متد های رابط کاربری و طراحی طراحی کرده و به شما تحویل میدهد !

تحویل سروقت

زمان تحویل پروژه یکی از اصلی ترین بخش های یک پروسه طراحی وب میباشد که همیشه و هر آیینه مورد توجه مشتری بوده است ، قالب گراف با یک تیم دلسوز و وقت شناس پروژه های شما را سروقت و تایم مشخص شده تحویل میدهد ... .

پشتیبانی بعداز تحویل

پشتیبانی و رفع مشکل های مشتری تا مدت 1ماه به صورت رایگان صورت میگیرد و ما تمام وقت با کارشناسان مجرب تیکت در خدمت شما هستیم تا مشکلات مربوط به سایت شمارا حل کنیم .

ریدیزاین سایت

اگر شما از قبل سایت و قالب را راه اندازی نموده اید یا از قالب های آماده استفاده میکنید و توان مالی سفارش یک قالب اختصاصی را ندارد یا اگر قالب شما اختصاصی است و دیزایین قدیمی دارد و میخواهید آن را بروز کنید تیم ما در اختیار شماست !

کدنویسی برتر و استاندارد

کدی که ما برای طراحی وبسایت شما میزنیم از 0 تا 100 کاملا اختصاصی بوده و با آخرین متد ها صورت گرفته است . html , html5 , css , css3 , javascript , jquery , php نمونه تکنولوژی هایی است که برای طراحی وبسایت شما استفاده میشود !

سئو و بهینه سازی سایت

مطمئنا شما هم میخواهید که سایت خود را در نتایج موتور های جستوجو همچون گوگل در صفحات اول ببینید ما این عمر سئو را برای شما یه یک سرگرمی تبدیل میکنیم و سایت شمارا در بهترین جای موتور های جستوجو قرار میدهیم !

میخواهم همین الآن سفارش دهم

اگر می خواهید طراحی سایت خود را به قالب گراف سفارش دهید از بخش تماس باما یا با شماره تلفن ذکرشده تماس بگیرید. همکاران ما در خدمت شما هستند. درصورتی که از بخش تماس با ما اقدام فرمایید پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال میشود .
09146193616 ghalebgraph.ir@Gmail.com

شرح و توضیحات پروژه

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایاا و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

تمامی حقوق برای قالب گراف محفوظ است و هرگونه کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد .