قالب وبلاگ | ابزار وبلاگ نویسی | دانلود طرح لایه باز

صفحه اصلی انجمن وبمستران عضویت بازیابی رمز عبور همه مطالب تماس با ما
logo2
Medad.io Medad.io
لطفا برای استفاده کامل از خدمات عضو سایت شده و وارد پنل کاربری خود شوید . عضویت و استفاده از خدمات ما رایگان است .
با درج نظر خود در زیر پست ما را در بهبود کیفیت مطالب سایت قالب گراف رهنمون سازید .
پرداخت ارزی با پی پال
موضوعات اين مطلب :
سایر موضوعات
,
ریپورتاژ آگهی
,

پرداخت ارزی با پی پال

دوشنبه 18 آذر 1398 - 15:17
4548 بازدید

پرداخت با پی پال

امروزه خرید ها و پرداخت های آنلاین بخش عظیمی از گستره تجارت را در بر می گیرند، شرکت ها، کسب و کار ها، فروشگاه های خرد و بزرگ اینترنتی برای فروش کالا های خود نیاز به استفاده از روش های پرداخت الکترونیک خواهند داشت.

شما از یک حساب اعتباری استفاده کرده و با ورود اطلاعات آن هزینه را به حساب دیگری منتقل می کنید، پرداخت با پی پال یکی از سرویس های جهانی برخط انتقال وجه بر پایه ارز بین الملل است، همان طور که می دانیم امکان پرداخت های ارزی دیجیتال از داخل ایران به کشور های دیگر و حتی حساب ایرانی دیگر وجود ندارد.

در این گونه مواقع پی پال به عنوان یک سرویس قدرتمند، محبوب و البته با سابقه عظیم وارد کار خواهد شد. این شرکت آمریکایی در حال حاضر بیش از 180 میلیون کاربر را در سراسر دنیا پشتیبانی می کند.

 

شما می توانید سرویس پی پال را می توان به زبان ساده یک کیف پول دیجیتال در نظر گرفت، شما این کیف را شارژ کرده و بسته به نیاز خود در بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین می توانید خرید را از طریق آن به صورت مستقیم انجام دهید.

شارژ حساب پی پال

شما برای استفاده از امکان پرداخت پی پال نیاز به تایید حساب خود دارید، برای این امر از یک کارت اعتباری که می تواند مستر و یا ویزا کارت باشد و یا یک حساب بانکی استفاده می کنید. پس از این مرحله تایید می شود که حساب شما رسمی بوده و می توانید از خدمات ویژه و حرفه ای پی پال استفاده کنید.

به جهت شارژ حساب های پی پال شما باید مبلغ مورد نظر را به صورت ارزی بر پایه واحد های یورو، دلار و یا پوند پرداخت کنید. در این صورت مسئه مهم این است که خرید مستقیم آن از داخل ایران کاری دشوار و حتی نشدنی است. وبسایت دانش پرداخت به عنوان واسط به شما اجازه خرید ارز پی پال را می دهند.

مبلغ مورد نظر را به تومان پرداخت کرده و کیف پول پی پال شما در کم ترین زمان شارژ خواهد شد.

https://backority.ir/images/869092.jpg

اما در مورد شرکت و سرویس دهنده ای که این پرداخت و شارژ را از داخل ایران برای شما انجام می دهد سوالات زیادی ایجاد می شود. مثلا این که آیا محدودیتی در پرداخت برای شما و یا شارژ حساب وجود خواهد داشت؟ قطعا کم ترین مشکل و محدودیت مورد نیاز یک کاربر در این زمینه خواهد بود.

شارژ پی پال در کم ترین زمان

همه ما سرعت در انجام کار ها را دوست داریم، پس اولین فاکتور مهم و کلیدی مشخص شد، پس از آن مسئله ای وجود دارد به نام امنیت که قطعا برای همه و بخصوص ایرانی ها شاید حیاتی ترین موضوع باشد.

ارائه گواهی های معتبر، سابقه طولانی مدت در زمینه پرداخت و شارژ انواع سرویس ها و کیف پول های الکترونیکی می تواند موجب برقراری این حس اعتماد برای مشتری شود.

کارمزد وب سایت های شارژ پی پال نیز متفاوت است، در بسیاری از موارد ارقام عجیب و بالایی از حساب ها کم می شود که اگر تاکنون درگیر این مسئله شده اید باید بگوییم که بهتر است دست نگه دارید و سرویس دهنده خود را تعویض کنید.

امکان دیگری به غیر از خرید اینترنتی و آنلاین از طریق درگاه پرداخت های بین الملل برای پی پال وجود دارد و آن هم انتقال وجه به حساب دیگر است.

مزایای استفاده از پی پال

در ایران و تمامی کشور های جهان از پی پال به عنوان یک سرویس دهنده معتبر و مرجع استفاده می شود. در نتیجه اگر می خواهید مبلغی را به صورت ارزی به حساب ایرانی دیگری وارد کنید، قطعا استفاده از پی پال آسان ترین و بی دردسر ترین راه خواهد بود.

https://backority.ir/images/787913.jpg

شما برای استفاده از پی پال نیازی به ویژگی خاصی نخواهید داشت، بسیار ساده! تنها کافی است که یک ایمیل داشته باشید. ضمن این که می توانید انواع کارت های اعتباری را به عنوان گزینه های پرداخت پذیرش فرمائید.

پس فاکتور های سرعت بالا در شارژ حساب ها و انتقال به پی پال، قیمت عالی و رقابتی و همین طور تراکنش های امن از جمله پیش نیاز های یک سرویس دهنده شارژ حساب می باشد که می توانید این ها را از دانش پرداخت به عنوان یک مرجع معتبر شارژ پی پال PayPal ایرانی جویا شوید.

عضویت در قالب گراف با تایید ایمیل هست. پس از ایمیل واقعی برای ثبت نام کمک بگیرید.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
می خواهم طراحی سایت خود را به قالب گراف بسپارم بزن سفارش بدیم !
کد امنیتی رفرش
چند مطلب براساس
پربازدید
تصادفی
پیشین
آمار و ارقام قالب گراف
آمار مطالب
تعداد مطالب : 945
کل نظرات : 13686

آمار کاربران
تعداد اعضا : 39172
افراد آنلاین : 17
آمار بازدید
بازدید امروز : 2,496
بازدید دیروز : 6,802
بازدید هفته : 10,862
بازدید ماه : 33,967
بازدید سال : 253,014
بازدید کل : 14,848,760

اطلاعات شما
آی پی : 3.145.59.187
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

نویسندگان وبسایت قالب گراف :

طراحی قالب و وبسایت خود را به ما بسپارید

نمونه کار های حرفه ای گویای حرفه ماست


برترین دیزایین

یکی از مهمترین بخش یک سایت قالب سایت است که مهمترین بخش قالب سایت دیزایین سایت میباشد . تیم قالب گراف قالب های شمارا با بروز ترین متد های رابط کاربری و طراحی طراحی کرده و به شما تحویل میدهد !

تحویل سروقت

زمان تحویل پروژه یکی از اصلی ترین بخش های یک پروسه طراحی وب میباشد که همیشه و هر آیینه مورد توجه مشتری بوده است ، قالب گراف با یک تیم دلسوز و وقت شناس پروژه های شما را سروقت و تایم مشخص شده تحویل میدهد ... .

پشتیبانی بعداز تحویل

پشتیبانی و رفع مشکل های مشتری تا مدت 1ماه به صورت رایگان صورت میگیرد و ما تمام وقت با کارشناسان مجرب تیکت در خدمت شما هستیم تا مشکلات مربوط به سایت شمارا حل کنیم .

ریدیزاین سایت

اگر شما از قبل سایت و قالب را راه اندازی نموده اید یا از قالب های آماده استفاده میکنید و توان مالی سفارش یک قالب اختصاصی را ندارد یا اگر قالب شما اختصاصی است و دیزایین قدیمی دارد و میخواهید آن را بروز کنید تیم ما در اختیار شماست !

کدنویسی برتر و استاندارد

کدی که ما برای طراحی وبسایت شما میزنیم از 0 تا 100 کاملا اختصاصی بوده و با آخرین متد ها صورت گرفته است . html , html5 , css , css3 , javascript , jquery , php نمونه تکنولوژی هایی است که برای طراحی وبسایت شما استفاده میشود !

سئو و بهینه سازی سایت

مطمئنا شما هم میخواهید که سایت خود را در نتایج موتور های جستوجو همچون گوگل در صفحات اول ببینید ما این عمر سئو را برای شما یه یک سرگرمی تبدیل میکنیم و سایت شمارا در بهترین جای موتور های جستوجو قرار میدهیم !

میخواهم همین الآن سفارش دهم

اگر می خواهید طراحی سایت خود را به قالب گراف سفارش دهید از بخش تماس باما یا با شماره تلفن ذکرشده تماس بگیرید. همکاران ما در خدمت شما هستند. درصورتی که از بخش تماس با ما اقدام فرمایید پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال میشود .
09146193616 ghalebgraph.ir@Gmail.com

شرح و توضیحات پروژه

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایاا و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

تمامی حقوق برای قالب گراف محفوظ است و هرگونه کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد .