قالب وبلاگ | ابزار وبلاگ نویسی | دانلود طرح لایه باز

صفحه اصلی انجمن وبمستران عضویت بازیابی رمز عبور همه مطالب تماس با ما
logo2
Medad.io Medad.io
لطفا برای استفاده کامل از خدمات عضو سایت شده و وارد پنل کاربری خود شوید . عضویت و استفاده از خدمات ما رایگان است .
با درج نظر خود در زیر پست ما را در بهبود کیفیت مطالب سایت قالب گراف رهنمون سازید .

ابزار ساخت تصاویر پست زمینه های حرفه ای برای طراحی سایت و وبلاگ

یافتن بک گراند مناسب که زیبایی نصف قالب را می توان با آن تجلی کرد ، دشوار است و ساخت آن وقت گیر ! در این ابزار از قالب گراف شما می توانید بک گراند های حرفه ای متنوعی را برای خود طراحی کنید .


برای استفاده از این ابزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

ابزار ساخت کد پخش موزیک آنلاین در سایت با شکل دلخواه

ابزار های ساخت کد موزیک متعدد و غیر اصولی و تبلیغاتی زیادی در سطح نت موجود هست ! اما امروز قالب گراف به درخواست مکرر کاربران اقدام به ساخت ابزاری برای ساخت کد موزیک نمود . کد موزیک تولید شده توسط این ابزار کم حجم ، اصولی ، بدون تبلیغات ، قابل تغییر رنگ ، ریسپانسیو ، می باشد .


. جهت استفاده از ابزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

6 کاور لایه باز شب یلدا برای استفاده در سایت و شبکه های اجتماعی

با سلام خدمت همه کاربران عزیز قالب گراف، به مناسبت فرارسیدن نخستین شب زمستانی و شب چله  در این پست برای شما 6 کاور لایه باز شب یلدا برای استفاده در سایت خود و شبکه های اجتماعی اعم از کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و... استفاده نمایید این کاور ها تماما قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ هستند و می توانید متن ها و لوگو های به کار رفته را به راحتی تغییر دهید . 


معرفی و مقایسه سیستم های مدیریت محتوای وب

در جهان امروزه سیستم های مدیریت محتوای وب Web Content management system  به اختصار WCMS متعددی وجود دارند که این سیستم ها نرم افزار های متن باز برای انتشار ، ویرایش ، ساماندهی ، حذف ، مدیریت و نگهداری محتوا در صفحات وب هستند .


از مهم ترین سیستم های مدیریت محتوایی که وجود دارند می تواند وردپرس ، جوملا ، دروپال ، دیتالایف انجین ، پی اچ پی نیوک را در ایران نام برد که شما با آپلود و نصب آن در فضای مجازی می توانید اقدام به ایجاد و طراحی سایت نمایید .
جهت آشنایی کامل با این سیستم ها و بررسی مزایا و معایب و مقایسه آنها با یکدیگر و دانلود رایگان سیستم های مدیریت محتوا به زبان فارسی ، به ادامه مطلب قالب گراف مراجعه نمایید .

افزونه هایی که پس از نصب وردپرس باید نصب کنیم

سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه . در جلسات قبلی وردپرس با شما بودیم با آموزش نصب وردپرس و آموزش کار با پنل مدیریت وردپرس و هم چنین  نصب،ویرایش و حذف قالب ها و کمی هم افزونه های قدرتمند جانبی برای راه اندازی سایت های مختلف وردپرسی آشنا شدیم در این پست از آموزش های وردپرس در  قالب گراف میخواهیم در مورد این موضوع بپردازیم که چه افزونه هایی بعد از نصب وردپرس باید نصب کنیم که کاربردش همیشه در  هر سایت وردپرسی هست 


طرح لایه باز PSD باکس دانلود و پلیر آنلاین برای سایت

برای این ساعت از قالب گراف، برای شما کاربران عزیز و همراهان همیشگی سایت، یک طرح لایه باز PSD با عنوان باکس دانلود و پلیر آنلاین برای سایت های دانلود وزیک و مداحی ، مذهبی آماده کرده ایم ، این جعبه دانلود توسط دوست و طراح عزیز مهدی غفاری طراحی شده که قسمت شد در این پست برای بخش فایل های لایه باز PSD قرار بدیم ، فونت به کار رفته در باکس دانلود هم b yekan  می باشد در ادامه همراه ما باشید .


قالب لایه باز PSD سبک فلت با نام جی جی پرس

در این پست از قالب گراف برای شما همراهان همیشگی سایت ،قالب لایه باز PSD با نام جی جی پرس را به صورت اختصاصی طراحی و آماده کرده ایم ، این قالب یک قالب لایه باز به سبک فلت و نوع نمایش مطالب به صورت کاشی می باشد در ادامه مطلب همراه باشید تا پیش نمایش را ببینید .


دانلود کارت ویزیت لایه باز PSD مخصوص شرکت های شبکه و هاستینگ

طرح کارت ویزیت مخصوص شرکت های شبکه و هاستینگ به صورت لایه باز در این مطلب سایت قالب گراف برای شما عزیزان قرار داده شده است این کارت ویزیت مناسب شرکت های هاست و سرور و خدمات شبکه می باشد فرمت این طرح [ PSD ] ، در سایز 4.8 cm ارتفاع و 8.6 cm طول با فرمت رنگی CMYK می باشد .


چگونه متخصص سئو شویم؟

چگونه متخصص سئو شویم؟

کسب و کار اینترنتی فقط داشتن یک وب‌سایت نیست بلکه موفقیت هر کسب و کار اینترنتی یعنی دیده شدن در صدر نتایج ‏موتورهای جستجو می باشد ‏و برای دست یافتن به این مهم می بایست از همان ابتدای راه اندازی کسب و کار تان یک استراتژی ‏برای شروع و فعالیت سایت تان داشته باشید.‏ ‏

انجام خدمات سئو شامل تمامی مراحلی است که وب سایت شما را به رتبه اول گوگل خواهد رساند و در نتیجه افزایش فروش ‏محصولات یا خدمات خود را تجربه خواهید نمود.

سئو بخشی از خدمات دیجیتال مارکتینگ است و شما روش های متعددی ‏برای تبلیغات را می توانید انتخاب کنید. گوگل ادورز ، تبلیغات های بنری و یا آگهی های رپورتاژ می توانند برای شما مفید واقع ‏شوند. اما هزینه های بسیار بالاتری نسبت به خدمات سئو دارند و همچنین دائمی نیستند. اما سئو تنها خدمات بازاریابی است که ‏هزینه کمتری نسبت به این تبلیغات دارد و دائمی و همیشگی است.‏

اگر شما نیز جز افرادی هستید که به تازگی با مبحث سئو آشنا می شوید و می خواهید مفاهیم پایه ای تا تخصصی آن را یاد ‏بگیرید، آموزش ها و مطالب وب سایت وب آینده به شما کمک زیادی خواهد کرد.

 

وب آینده رسانه آموزشی آنلاین برای آموزش سئو

وب آینده رسانه آموزشی آنلاین برای آموزش سئو است ،که در پاسخ به مشکلات فراوان افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند ‏یا صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستند ، تاسیس شده است. وب آینده یک رسانه آموزشی رایگان با هدف نشر علم در جهت ‏یک تحول بزرگ در زمینه آموزش سئو زبان فارسی می باشد. ‏

یک تحول بزرگ در زمینه آموزش سئو

ما در وب سایت آموزشی وب آینده ، قصد دارد یک تحول بزرگ در زمینه آموزش سئو‎ ‎ایجاد کنیم تا بتوانیم سهمی در ترویج این ‏علم به علاقمندان داشته باشیم‏.‏

در وب سایت وب آینده تصمیم گرفتیم تا تمامی تجربه های خود را در قالب تولید محتوای آموزشی از آموزش سئو مبتدی تا ‏پیشرفته در اختیار علاقمندان به این حوزه قرار دهیم. تمام سعی ما ارائه آموزش های تئوری در کنار یافته های تجربی است.‏ ‏در این راستا همیشه تلاش کرده ایم برای آموزش های تئوری از منابعی کمک بگیریم که کاملا به روز و معتبر باشند.‏ بنابراین با ‏صبر ، پشتکار و دقت دائما در حال تکمیل و بروزرسانی آموزش ها و دوره های خود هستیم.

ما میخواهیم با وب آینده به یکی از بهترین و معتبرترین مرجع آموزش‌ سئو و تولید محتوا در زبان فارسی تبدیل شویم. ‏شما می توانید مقاله مورد نظر خود را از لیست مقالات که در زیر فهرست شده است انتخاب نموده و از اطلاعات آن استفاده ‏نمایید.

توصیه میکنیم برای یادگیری هر چه بهتر مفاهیم و تکنیک های پایه ای سئو، مطالب را از ابتدا شروع کرده و به ترتیب مطالعه ‏کنید.

خیلی خوشحال هستیم که میزبان شما در سایت آموزشی وب آینده هستیم.


دانلود رایگان 50 اکشن حرفه ای فتوشاپ برای عکاسان و طراحان و گرافیستان

50 اکشن فوق حرفه ای فتوشاپ با افکت های بی نظیر و خیره کننده در حجم 88 MB | همراه با پیش نمایش | فرمت ATN هدیه امروز قالب گراف برای شما عزیزان است .


در ادامه مطلب می توانید این اکشن ها را دانلود کرده و آموزش نصب و استفاده از آنها در فتوشاپ را بیاموزید .

کد نمایش فیلم ها در محیط یک سینمای مجازی

مالکان سایت های فیلم ، پیش نمایش فیلم های سینمای خود را در یک محیط واقعی ، یک سینمای مجازی از این پست به کاربران خود به نمایش بگذارید .


امروز در قالب گراف با شماییم با یک کد سینمای آنلاین که در این سینما شما می توانید رو صندلی انتخابی خود بنشینید و سپس به تماشای فیلم از آن زاویه بپردازید و این محیط مانند یک سینمای واقعی است !
این کد ، یک کد حرفه ای برای سایت های فیلم می باشد که بتوانند پیش نمایش فیلم های خود را از حالت عادی خارج کنند و در این محیط نمایش دهند.
برای دیدن پیش نمایش و دریافت کد به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

کد استایل سه بعدی برای خلاصه مطالب در صفحه اصلی

این روزها اکثر سایت ها از حالت قدیمی زیر هم پست ها دور شده و به سوی پست های کنار هم گرایش دارند . قالب گراف هم به این سلایق اهمیت داده و کد پست سه بعدی در این حالت که باعث جمع و جور شدن سایت می شود را برای شما آماده کرده ایم .


برای دیدن پیش نمایش اینجا را کلیک کنید .
برای دریافت کد به ادامه مطلب مراجعه کنید .
چند مطلب براساس
پربازدید
تصادفی
پیشین
آمار و ارقام قالب گراف
آمار مطالب
تعداد مطالب : 945
کل نظرات : 13686

آمار کاربران
تعداد اعضا : 39179
افراد آنلاین : 9
آمار بازدید
بازدید امروز : 1,668
بازدید دیروز : 1,967
بازدید هفته : 12,930
بازدید ماه : 53,147
بازدید سال : 272,194
بازدید کل : 14,867,940

اطلاعات شما
آی پی : 3.23.87.113
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

نویسندگان وبسایت قالب گراف :

تمامی حقوق برای قالب گراف محفوظ است و هرگونه کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد .