قالب وبلاگ | ابزار وبلاگ نویسی | دانلود طرح لایه باز

صفحه اصلی انجمن وبمستران عضویت بازیابی رمز عبور همه مطالب تماس با ما
logo2
Medad.io Medad.io
لطفا برای استفاده کامل از خدمات عضو سایت شده و وارد پنل کاربری خود شوید . عضویت و استفاده از خدمات ما رایگان است .
با درج نظر خود در زیر پست ما را در بهبود کیفیت مطالب سایت قالب گراف رهنمون سازید .

گوگل چه فاکتورهایی برای رتبه بندی سایت را در نظر میگیرد؟

گوگل چگونه وب سایت ها را رتبه بندی میکند؟ چه معیارهایی برای رتبه بندی لحاظ می کند؟ در این مقاله می خواهیم به این سوال مهم پاسخ دهیم.

هدف نهایی گوگل رضایت کاربران است. مردم برای یافتن جواب سوالات و نیازهای خود به موتور جست و جو مراجعه می کنند و هرچه موتور جست و جو بتواند در مدت زمان کوتاه تری نتایج دقیق تری را به کاربران ارئه دهد، کاربران نیز رضایت بیشتری از موتور جست و جو خواهند داشت. گوگل تلاش زیادی برای رسیدن به این هدف انجام داده و با مطالعه رفتار انسانی و تطبیق الگوریتم خود با آن، سعی در رضایت هر چه بیشتر کاربران خود داشته است. با اطلاع از فاکتورهای اصلی گوگل برای رتبه بندی، شما می توانید با اجرای این فاکتورها روی وب سایت خود، ترافیک بیشتری سمت وب سایت خود روانه کنید و از مزایای سئو سایت بهره مند شوید.

گوگل 4 فاکتور اصلی و پایه ای برای رتبه بندی وب سایت ها دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

محبوبیت

وب سایت شما چقدر محبوب است؟ آیا ترافیک قابل توجهی دارد؟ آیا در وب سایت های دیگر در مورد وب سایت شما صحبت می کنند ؟ آیا شاخص های رسانه های اجتماعی نشان می دهند که وب سایت محبوبی دارید؟

معیارهای گوگل برای محبوبیت همانند جوامع انسانی است. در واقع یک وب سایت و یا برند که در خیلی از جاها در مورد آن صحبت می شود و یا از آن به عنوان مرجع استفاده می شود، قطعا یک وب سایت محبوب بین کاربران است و از منظر گوگل یک وب سایت محبوب شایستگی کسب رنبه ای برتر را دارد.

بنابراین بک لینک ها در واقع هنوز هم مهم هستند و اثر گذاری آن ها به زودی از بین نمی روند. ذکر ساده از نام تجاری شما در وب سایت های دیگر نیز کمک می کند.

ارتباط

آیا محتوای صفحه مورد نظر با عبارت جست و جو شده توسط کاربر همخوانی دارد؟ ایا از تصاویر مرتبط با محتوا و کلمه کلیدی در آن استفاده شده است؟ ایا عنوان مطلب با کلمه کلیدی انطباق دارد؟ آیا از کلمات هم خانواده ومرتبط با عبارت جست و جو شده در محتوا به کار رفته است؟ ایا کاربران به این صفحه با عبارت مد نظر لینک داده اند؟

موارد بالا از فاکتورهای گوگل برای تشخیص ارتباط محتوای صفحه با عبارت جست و جو شده است. البته امروزه گوگل در تشخیص مضمون محتوا بسیار پیشرفت کرده اما هنوز هم برای تشخیص دقیق مضمون محتوا به موارد بالا نیاز دارد.

تعامل کاربر با محتوا

آیا افرادی که روی لیست نتایج جستجو کلیک می کنند وارد صفحه می شوند از محتوای صفحه رضایت دارند؟ پس از کلیک کاربر، آیا آنها بلافاصله دکمه برگشت را می زنند و یا در واقع وقت خود را صرف مطالعه محتوا می کنند؟ آیا آنها به پایین صفحه می روند و روی لینک های داخلی، گزینه های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی یا دکمه های تماس کلیک می کنند؟ آیا صفحه وب به سریع بارگذاری می شود؟ آیا با دستگاه های موبایلی سازگار است؟

گوگل چگونه وب سایت ها را رتبه بندی می کند؟

بیشتر موارد بالا مربوط به طراحی سایت و تجربه کاربری می شود. یک محتوای کاربر پسند باید بتواند کاربر را با خود درگیر کند و گوگل با بررسی سیگنال های تعامل کاربر با محتوا، میزان رضایت کاربر از محتوا را اندازه میگیرد و صفحاتی که بتوانند تعامل خوبی با کاربر برقرار، شانس بیشتری برای کسب رتبه های برتر را دارند.

اعتماد

صفحه وب ، چقدر قابل اعتماد است؟ آیا این وب سایت کاملاً جدید است یا گوگل مدتی است که به آن توجه کرده است؟ آیا سرور وب سایت، قدرت و اعتبار لازم را دارد؟ آیا وب سایت هایی که به آن لینک داده اند، وب سایت های معتبری هستند؟ آیا کسب و کار در Google My Business  تأیید شده است؟

 

وب سایت های جدید به ندرت رتبه بالایی دارند و زمان میبرد تا کاربران و موتورهای جست و جو به آن اعتماد کنند. عمر دامنه، تعداد و کیفیت محتوا وب سات و همچنین اعتبار سایت هایی لینک دهنده تاثیر زیادی بر افزایش اعتبار یک وب سایت دارند.

البته فاکتورهای دیگری نیز وجود دارند که برای سئو سایت اهمیت دارند. وب سایت شما می بایست یک معماری عالی، سرعت سایت، قابلیت ایندکس، نقشه سایت، فایل robots.txt بهینه، ساختار صحیح URL و ... را نیز داشته باشد.

دپارتمان خدمات سئو سایت وب وان(webone.co) با استفاده از توانایی کارشناسان زبده با بیش از 14 سال تجربه در طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت ها در زمینه های مختلف، آماده است تا از تجربیات و دانش خود در بیش از 2000 وب سایت موفق ، برای رساندن سایت شما به رتبه های برتر گوگل و افزایش سئو سایت شما استفاده کند.

منبع: https://fararu.com


بهترین کارگزاری در بازارهای مالی کدام است؟

بهترین کارگزاری در بازارهای مالی کدام است؟

برای تجارت فارکس به یک کارگزار آنلاین نیاز دارید. تجارت با یک کارگزار معتبر فارکس برای موفقیت در بازارهای ارز بین المللی بسیار مهم است. به عنوان یک معامله گر ارز یا سرمایه گذار ممکن است نیازهای خاصی در رابطه با این بستر، ابزار یا نیازهای تحقیقاتی داشته باشید. دانستن سبک سرمایه گذاری شما می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید که بهترین کارگزار فارکس چه چیزی برای شما مناسب خواهد بود. هر ساله وبسایت تریدرنووا به بررسی و تست انواع بروکر فارکس می پردازد و سعی می کند نقد و بررسی و همچنین رتبه بندی منصفانه ای داشته باشد. 

معرفی بهترین کارگزاری ها

  • فارکس تایم - بهترین رویه ، مطمئن ترین
  • هات فارکس - بهترین بستر وب ، حداقل واریز بالا
  • آلپاری - بهترین قیمت با هزینه کم ، تجارت فعال

فارکس تایم با نظارت گسترده و اعتماد بالا در سراسر جهان، لیست گسترده ای از دارایی های قابل معامله، تجارت عالی و ابزارهای تحقیقاتی، آموزش پیشرو در صنعت و نرخ رقابتی را به تریدرها پیشنهاد می دهد. این تجربه عالی همه جانبه باعث می شود این شرکت کارگزار شماره یک وبسایت TraderNova.com در سال 2019 باشد. هات فارکس از طریق دفاتر خود که در مراکز مهم مالی جهانی مستقر شده اند، طیف گسترده ای از پیشنهادات را با قیمت گذاری عالی و بستر تجاری پیشرفته خود ارائه می دهد، که با ابزارها و نمودارهای نوآوری تجاری تهیه شده است.

آلپاری گزینه های زیادی برای معامله گران فارکس و CFD در سطح جهان دارد. این شرکت با داشتن پلتفرمها کامل و جامع، ابزارهای تجاری متنوع و تحقیقات جامع و همچنین اسپردهای فوق رقابتی به معامله گران تمام سطوح از تازه کار تا پیشرفته خدمت رسانی می کند.

بررسی و تست کارگزاری ها چگونه انجام می شود؟

برای بررسی بهترین کارگزاری ها همه کارگزاران در 81 متغیر مختلف در هفت حوزه اصلی مورد ارزیابی قرار گرفتند: کمیسیون و هزینه ، پیشنهاد سرمایه گذاری ، بسترها و ابزارها ، تحقیقات ، خدمات به مشتریان ، تجارت موبایل و آموزش. ابتدا برای هر پاسخ "بله" امتیازاتی کسب می شود. تعداد امتیازات اعطا شده به متغیر بستگی دارد. در مرحله بعد ، کل امتیازات بدست آمده از پاسخ های "بله" با کل امتیازات ممکن برای محاسبه نمره نهایی بله / بدون تقسیم می شود. برای تعیین نمره نهایی برای این گروه ، این نمره بله / خیر با نمره نظر (1 - 10 ، همراه با یک "خیلی بد" و ده "بسیار خوب" ترکیب می شود). وزنه‌گیری نمره بله / خیر در مقایسه با نمره نظر برای هر گروه متفاوت است. به عنوان مثال ، 70٪ بله / خیر ، 30٪ نظر.


چرا نیاز با ساخت سایت دارید و بهترین روش ساخت سایت چیست؟

چرا نیاز به ساخت سایت شرکتی دارید؟

اگر صاحب یک شرکت هستید که در زمینه ارائه محصولات یا خدمات خاصی فعالیت دارید، امروزه داشتن یک وب‌سایت برای معرفی شرکت و حتی فروش آنلاین محصولات و خدماتتان به امری ضروری تبدیل شده است. این روزها، افراد دیگر حوصله ماندن در ترافیک شهری و مسیرهای طولانی بین شهری را برای تامین محصولات و خدماتی که شرکت شما ارائه می‌دهد را ندارند. وقتی اقدام به ساخت سایت شرکتی می‌کنید، این افراد با جستجو در اینترنت به دنبال محصول و خدمات مورد نظر به وب‌سایت شما خواهند رسید.

سایت شرکتی که طراحی کردید درواقع نسخه پیشرفته‌ای از کاتالوگ محصولات شما خواهد بود. در این صورت دیگر نیازی به صرف هزینه‌های بالا برای چاپ کاتالوگ و انواع بروشور ندارید و از طرفی دیگر در حفظ محیط زیست هم نقش موثری خواهید داشت.

ساخت سایت شرکتی چه مزایایی دارد؟

سایت‌های شرکتی با رویکرد‌های مختلفی مثل معرفی شرکت، فروش محصولات به صورت آنلاین، پشتیبانی مشتریان فعلی و جذب مشتری جدید راه‌اندازی می‌شوند. پیش از این سایت‌های شرکتی صرفا محدود به معرفی بودند، اما با به وجود آمدن امکان خرید آنلاین شرکت‌ها نیز هم راستا با فروشگاه‌های اینترنتی پیش رفته و محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتری قرار می‌دهند.

دیگر دوره تبلیغات محیط که توسط بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهرها و جاده‌ها انجام می‌گیرد به سر آمده و قدرت هر شرکت و کسب و کار در فضای آنلاین است. وقتی یک مشتری به دنبال خرید محصولی است که شما آن را عرضه می‌کنید هیچگاه به جایی که بیلبورد تبلیغاتی شما را دیده است مراجعه نخواهد کرد، بلکه با جستجو در اینترنت به دنبال شرکتی خواهد بود که چنین خدماتی را عرضه می‌کند.

مسئله دیگری که در تبلیغات وجود دارد زمانی است که تامین کننده‌های کمتری در کسب و کار آنلاین شما وجود داشته باشند. در این صورت شرکت شما می‌تواند با تمرکز روی بهینه سازی سایت و سئو در موتورهای جستجو، شانس معرفی بیشتری را نسبت به روش سنتی برای شما داشته باشد.

زمانی که سایت شرکتی خود را راه اندازی می‌کنید این امکان برای مشتریان و بازار هدف شما فراهم است که در هر ساعت از شبانه روز اطلاعات مورد نیاز را برای تهیه خدمات و محصولات شرکت شما در دسترس داشته باشند. از سوی دیگر به دلیل اینکه اطلاعات در دسترس عموم قرار دارد، حس اعتماد بیشتری در مشتریان ایجاد خواهد شد.

با استفاده از طراحی سایت شرکتی می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید که عبارتند از:
●    فراهم کردن امکان خرید اینترنتی محصولات با قابلیت پرداخت آنلاین
●    عدم نیاز به صرف هزینه‌های میلیونی برای بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر یا تبلیغات تلویزیونی
●    توسعه فعالیت شرکت در سطح وسیع کشوری و حتی بین المللی
●    امکان معرفی نمایندگی‌های شرکت و همچنین امکان ارسال آنلاین فرم برای دریافت نمایندگی
●    امکان ساخت سایت به صورت چند زبانه برای فعالیت در سطح بین المللی
●    معرفی دستاوردها و تاریخچه شرکت
●    صرفه جویی در هزینه‌ها و عدم نیاز به نیروی کار انسانی در بخش‌های مختلف شرکت
●    درج گالری تصاویر محصولات  و پروژه های انجام شده

 

چرا نیاز به ساخت سایت پزشکی دارید؟

همانطور که روزانه متخصصین و پزشکان جدیدی در حال ورود به عرصه طبابت هستند، راه‌اندازی سایت پزشکی و ساخت سایت پزشکی برای یک پزشک به امری ضروری تبدیل شده است. در روزگاری که افراد جامعه برای مراجعه به پزشک، اولین چیزی که به ذهنشان می‌رسد جستجو در اینترنت و یافتن پزشکان متخصص است، استفاده از سایت میتواند در مراجعه بیماران به مطب نقش بسیار بزرگی داشته باشد.

این موضوع وقتی بیشتر اهمیت پیدا می‌کند که، نتیجه جستجوی کاربران در موتور جستجوی گوگل بر اساس موقعیت مکانی وی صورت می‌گیرد. وقتی به دنبال یک پزشک در اینترنت هستید، نتایجی به شما نمایش داده می‌شود که در موقعیت مکانی شما قرار داشته باشند.


استفاده از سایت پزشکی صرفا برای حالتی که بخواهید بیماران مراجعه کنند نیست. بلکه می‌توانید با رشد دادن سایت خود به عنوان یک فروشگاه اینترنتی، تجهیزات پزشکی را نیز به صورت آنلاین عرضه کنید.

ساخت سایت پزشکی صرفا محدود به پزشکان نیست. بلکه کلنیک‌های پزشکی و آزمایشگاه‌ها نیز می توانند با داشتن یک وب‌سایت به صورت موثرتری به معرفی خود بپردازند تا بیماران بهتر بتوانند آنها را پیدا کنند.

استفاده از سایت پزشکی علاوه بر این موارد می‌تواند فرآیند مراجعه بیمار به پزشک را کمتر و کمتر کند. در روزگاری که بیش از نیمی از افراد جامعه به اینترنت دسترسی دارند، بیماران می‌توانند برای دریافت نتیجه آزمایش، مشاوره پزشکی و مواردی از این دست به صورت آنلاین با پزشک خود در ارتباط باشند. از جمله امکاناتی که می‌تواند در این زمینه موثر باشد شامل موارد زیر است:
●    امکان تشکیل پرونده برای بیماران به صورت اینترنتی
●    امکان مشاوره از طریق تیکتینگ با بیمار
●    امکان ارسال و دریافت انواع فایل بین پزشک و بیمار
●    امکان فروش تجهیزات پزشکی
●    امکان استفاده از پرداخت آنلاین برای هزینه‌های جانبی
●    نوبت‌دهی اینترنتی به بیماران و تعیین وقت قبلی
●    امکان ساخت انواع صفحه پرسش و پاسخ جهت تعامل بیمار با پزشک
●    امکان درج نمونه کارها برای طراحی سایت دندان پزشکی
●    امکان توضیح مراحل انجام هر نوع عمل و مشاوره قبل از عمل به بیماران
●    راه اندازی بخش نظرسنجی و ایجاد تعامل بین بیماران
●    و…
طراحی سایت پزشکی به عنوان رزومه شما خواهد بود. بیماران می‌توانند با مراجعه به سایت پزشکی شما سوابق و فعالیت‌ها را مشاهده کرده و با حس اعتماد بیشتر به مطب شما مراجعه کنند.

اگر جستجویی در سایت‌ها پزشکان جراح داشته باشید در بالای نتایج با تبلیغات گوگل مواجه خواهید شد که صفحات پزشکان جراح مختلف را بر اساس موقعیت شما نمایش خواهد داد. می‌توانید با هزینه کردن و تبلیغات گوگل ادز سایت پزشکی خود را در نتیجه بالا نمایش داده و کسانی که به دنبال جراحی زیبایی یا دندان پزشکی هستند را وارد سایت خود کنید.

ارائه مشاوره رایگان در زمینه تخصصی می‌تواند روی برندینگ پزشکی شما تاثیر مثبت گذاشته و دیگران نیز با معرفی سایت پزشکی خود به سایر افراد شما را معرفی کنند.

بیشتر پزشکان در وبسایت خود به ارائه مقالات علمی در زمینه تخصص خود می‌پردازند و به صوت هدفمند سعی می‌کنند بیماران را از طریق همان محتوای علمی به سمت خود جذب کرده و تعداد مراجعه بیماران را به مطب خود افزایش دهند.

 

بهترین روش برای ساخت سایت چیست؟

اگر به شما بگوییم که شما می توانید یک سایت کاملا حرفه ای و اختصاصی را خودتان بدون دانش فنی با چند کلیک طراحی کنید باور میکنید؟ شاید در ابتدا به نظر شما غیر ممکن باشد ولی امروزه با کمک هوش مصنوعی خیلی از کارها امکان پذیر شده است؛ ماشین‌های خودران، تشخیص بیماری بدون نیاز به دکتر و ...

در گذشته برای ساخت سایت شما بایدهزینه زیادی برای استخدام یک طراح سایت می‌پرداختید و ماه‌‌ها برای ساخته شدن سایتتان منتظر می‌ماندید و در نهایت ممکن بود سایتی نامناسب تحویل میگرفتید و شما در این پروسه، هزینه زیادی را از دست می‌دادید اما امروزه با کمک سایت ساز وبزی شما با پرداخت هزینه‌ای کم به صورت آنی، دقیقا همان وب سایتی که میخواهید را تحویل می‌گیرید.

درست کردن وب سایت توسط خودتان به سادگی درست کردن پازل

با استفاده از امکانات بینهایت سایت ساز وبزی شما می‌توانید به سادگی وب سایت خودتان را طراحی یا ظاهرش را تغییر دهید. برای طراحی وب سایت با وبزی شما نیاز به هیچ دانشی ندارید. درست مثل پازل شما هر قسمت را درجای مناسب قرار می‌دهید و سپس اندازه و ظاهر آن را با چند کلیک تعیین میکنید. به همه نشان دهید که شما هر کاری را می‌توانید انجام دهید. حتی اگر نیازی به وب سایت ندارید، وبزی مثل درست کردن پازل سرگرم‌کننده است و شما می‌توانید ۷ روز به صورت آزمایشی وبزی را امتحان نمایید.

مدیریت وب سایت شما ساده‌تر از همیشه

اگر شما تا حالا به دلیل سخت بودن مدیریت سایت، از رقبای خوب عقب مانده‌اید و از ظرفیت فضای انلاین استفاده نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنم سایت ساز وبزی را امتحان نمایید. مدیریت سایت، در وبزی نیاز به هیچ آموزش و زمانی برای یادگیری ندارد. محیط مدیریت سایت ساز وبزی به حدی ساده است که شاید در ابتدا نتوانید باور کنید. مگر می‌شود هر کاری را به سادگی با چند کلیک انجام داد؟!

به علاوه تیم پشتیبانی وبزی همیشه در کنار شماست و مشتاقانه به سوالات شما پاسخ خواهند داد و در کمترین زمان مشکلات شما را حل خواهد کرد. تیم وبزی از ابتدای کار تا رسیدن به هدفتان شما را همراهی می‌کند .

وبزی به شما کمک می‌کند تا به هدفتون برسید

مهمتر از اینکه سایت خودتان را چگونه میسازید، این است که چگونه به هدف خودتان خواهید رسید؟ مهم نیست هدف شما از ساخت سایت چیست؟ فروش محصولات؟ برندینگ؟ اشتراک گذاری افکارتون؟ شما هر هدفی داشته باشید، سایت ساز وبزی با کمک ابزار‌های گوناگون به شما کمک خواهد کرد تا در سریعترین زمان ممکن بتوانید کسب و کارخودتان را گسترش دهید. سایت ساز وبزی هر چیزی که نیاز دارید را در اختیارتان قرار خواهد داد: بهینه بودن وب سایت شما برای گوگل، باز شدن سایت شما سریعتر از رقبا، ابزارهای مارکتینگ و ...

وبزی پیشرفته‌تر از نمونه‌های خارجی

وبزی نسبت به سایت ساز‌های خارجی مزایای متعددی دارد. شاید مهمترین دلیلی که همینک در ایران سایت ساز پیشرفته‌ای مثل وبزی را داریم، تکیه بر دانش بومی به دلیل تحریم‌ها باشد. مهمترین مزیت سایت ساز وبزی نسبت به رقبای خارجی به کار گیری هوش مصنوعی است. وبزی برای اولین بار این امکان را فراهم کرده است تا با کمک هوش مصنوعی سایتی که درست می‌کنید به صورت خودکار برای موبایل و تبلت هم طراحی شود. از دیگر مزایای مهم وبزی سرعت بالای سایت‌های ساخته شده با وبزی و امکانات پیشرفته تر است.

ابتدا وب سایت خودتان را تحویل بگیرید و بعد پولش را پرداخت نمایید

سایت ساز وبزی شامل ۷ روز استفاده رایگان می‌باشد. شما ابتدا می‌توانید سایت خودتان را با وبزی بسازید و در صورتی که سایت ساخته شده با وبزی از هر نظر برای شما بهترین بود، اقدام به خرید پکیج های سایت ساز نمایید.

برای ساخت سایت با وبزی کافیست وارد ادرس WEBZI.IR بشوید.


10 کاری که یک طراح وب نباید انجام دهد !!

با سلام خدمت دوستان عزیز قالب گرافی ، امیدوارم عیددیدنی های خوبی رو سپری کرده باشین  !

امروز قصد داریم تا مقاله ای منتشر کنیم با موضوع 10 کاری که یک طراح وب نباید انجام دهد !! ما در این مقاله یک سری اشتباهاتی که از سوی یک طراح وب قابل انجام است رو براتون میگیم که شما از انجام این کارها دوری کنید تا سایتی سئو شده و سبک و کاربر پسند داشته باشید . . . در ادامه مقاله همراه ما باشید .

 


روش های طراحی وب سایت چیست ؟

با سلامی گرم خدمت شما قالب گرافی های عزیز ! امیدوارم عید دیدنی های خوبی داشته باشید ، امروز میخوایم به یک سوال اساسی از اکثر دوستان پاسخ بدیم اونم اینکه دوستان نمیدونن از چه طریق هایی میتونن یک وب سایت ایجاد بکنند ، یک وبسایت کاملا تخصصی و اصولی رو بالا بیارن باید از چه روشی استفاده بکنند و در کل ، روش های طراحی وب سایت چیست ؟ ، خب در این مقاله سعی میکنم طراحی وب سایت که روش های مختلفی داره رو برای شما به طور کامل شرح بدیم .


در 9 روز طراحی وب یاد بگیرید !

با سلام خدمت دوستانِ قالب گرافی ! چهارشنبه سوری شما مبارک باشه . امیدوارم که حالتون خوب باشه ، قصد داریم در این مطلب در 9 روز طراحی وب یاد بگیرید ! رو به طور کامل خدمت شما ارائه میدیم ، که چگونه در 9 روز به یک طراح وب سایت تبدیل بشید و بتونید از راه طراحی وب سایت کسب درامد کنید ! در ادامه مطلب همراه باشید تا به دنیای زیبای وب پا بگذارید . . . 


افزونه هایی که هر سایت وردپرسی به آن نیاز دارد

با سلام مجدد خدمت شما دوستانِ قالب گرافی ! امیدوارم ک پیشاپیش عیده خوبی رو داشته باشید تا الان . مام در این مقاله قصد داریم تا چند سری از بهترین افزونه های وردپرس رو براتون معرفی کنیم و ویژگی های اساسی افزونه های وردپرس رو براتون بگیم در قالبِ مقاله ی افزونه هایی که هر سایت وردپرسی به آن نیاز دارد اونهارو ب شما معرفی میکنیم !


8 روش طلایی برای کسب درآمد از برنامه نویسی

با سلام خدمت کاربران وفادار و عزیزِ وب سایت قالب گراف امیدوارم که حالتون دَمِ عیدی خوب باشه ، ما هم اینجا هستیم تا به نوبه ی خودمون یک سری عیدی به شما بدیم . امروز با مطلبی مبنی بر 8 روش طلایی برای کسب درآمد از برنامه نویسی درخدمت شما هستیم تا بهترین روش هارو با تفکیک کامل خدمت شما ارائه بدهیم !


بهترین شرکت خدمات سئو در ایران

سئو

شرکت های زیادی در ایران هستند که مشغول به ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت (Search Engine Optimization یا SEO) می باشند اما به راستی کدام یک از این شرکت ها را برای سفارش سئو سایت باید انتخاب کرد؟ در ادامه با بررسی مفهوم سئو آشنا خواهیم شد.

سئو کار یک اصطلاح عمومی است که متاسفانه به جای کارشناس سئو یا متخصص سئو در میان مردم جا افتاده است. 

سئو چیست

برای فهمیدن تعریف سئو باید راهنمای سئو را از سئو مبتدی تا سئو پیشرفته درک کنید. سئو فارسی شده کلمه SEO که خود مخفف Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی موتور جستجو می باشد.  اما استراتژی سئو چیست؟ برای تدوین استراتژی سئو باید به کلمات کلیدی و همچنین پایه و اساس بهینه سازی یعنی سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال توجه کرد. 

منبع: سئو فاکس

یک شرکت سئو با دانش سئو ای که در اختیار دارد اهمیت سئو برای کسب و کار های آنلاین را درک کرده و به برندینگ و افزایش رتبه سایت در گوگل می پردازد. کاربرد سئو چیست؟ سئو باعث افزایش فروش کالا و خدمات شده و یک سئو کار حرفه ای نرخ تبدیل را نیز شناخته و به این موضوع کمک می کند.

ما در سایت شرکت سئو فاکس (seofox.ir) به سوالاتی نظیر مخفف سئو چیست، مشاور سئو کیست و مشاور سئو چیست، قیکت و زهینه خدمات سئو و تکنیک های کامل سئو پاسخ داده ایم.

در ادامه شما را با برخی از اصطلاحات سئو آشنا می کنیم:

  • ابزار سئو
  • الگوریتم رنک برین
  • الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل
  • ریدایرکت
  • تگ Canonical
  • نرخ کلیک (CTR)
  • تگ H1
  • سندباکس گوگل
  • خرید بک لینک (Backlink)
  • لینک نوفالو (Nofollow)
  • لوکال سئو
  • کاهش رتبه الکسا
  • خدمات تولید محتوا سایت
  • مشاوره سئو
  • الگوریتم پنگوئن گوگل
  • الگوریتم پاندا گوگل
  • افزایش بازدید و ورودی گوگل
  • آموزش سئو رایگان سایت از مبتدی تا پیشرفته - یادگیری سئو
  • فیلم آموزش سئو
  • دوره آموزش سئو
  • لینک بیلدینگ | لینک سازی چیست
  • انکر تکست Anchor Text
  • گوگل دنس
  • ثبت سایت در گوگل آموزش معرفی سایت به گوگل سرچ کنسول
  • بازاریابی محتوا چیست
  • دامین اتوریتی

سئو کار یک اصطلاح عمومی است که متاسفانه به جای کارشناس سئو یا متخصص سئو در میان مردم جا افتاده است. 

منبع: آموزش اصطلاحات سئو با زبان ساده (یادگیری کاربردی سئو)


فرق کانسیلر با پرایمر

هیچ میکاپی بدون لوازم آرایشی مثل پرایمر، کانسیلر و فاندیشن (کرم پودر) کامل نمی‌شود. آن‌ها بهترین لوازمی هستند که در زمان آریش مورد استفاده خانم ها قرار می گیرند. اما تفاوت بین پرایمر، فاندیشن و کانسیلر چیست؟ به طور خلاصه و ساده یک پرایمر، جهت آماده‌سازی پوست صورت به عنوان زیرساز برای میکاپ استفاده می‌‌شود.این در حالی است که فاندیشن به عنوان زمینه‌ی پایه و در نهایت کانسیلر را برای استفاده نهایی در آرایش به کار می‌برند.

پرایمر،فاندیشن،کانسیلر

پرایمر Primer

پرایمر همان محصولی است که در اشکال مختلفی وجود دارد،پرایمر صورت (Foundation Primer)، پرایمر لب (Lip Primer)، پرایمر چشم (Eyelid Primer)، پرایمر مژه و ابرو (Mascara Primer)، پرایمر ناخن (Nail primer)، پرایمر مو (Hair Primer). اما ما در مورد پرایمر صورت صحبت می‌کنیم که روی گونه‌ها استفاده می‌شود. پرایمر در واقع به عنوان یک مرطوب کننده عمل می‌کند و بدون توجه به چیزی، پوست را مرطوب می‌کند.

پرایمر آرایش و میکاپ-زیرساز

باید بگوییم وجود آنتی اکسیدان‌هایی مانند ویتامین A، C و E  در پرایمر، پوست را سالم‌تر نگه می‌دارد و سایر مواد مانند عصاره‌ی انگور و عصاره‌ی چای سبز. تمامی این ترکیبات با هم، باعث ایجاد صافی و لطافت پوست می‌شوند و همچنین به مرطوب کردن پوست نیز کمک می‌کنند.

هدف از پرایمر ایجاد صافی است در حالی که همیشه به عنوان مرطوب کننده در نظر گرفته شده است. همچنین انواع مختلفی از مواد در پرایمرها وجود دارد که این مواد و ترکیبات اغلب نوع پرایمر را مشخص می‌کند مانند پرایمرهای مینرال که دارای میکا و سیلیکات هستند. میکا از اصلی‌ترین ترکیباتی است که به جهت ساخت لوازم آرایشی در نظر گرفته می‌شود و باعث میشود پوست صاف و خوب به نظر برسد.

فاندیشن Foundation

فاندیشن در واقع محصولی چند رنگی است و پوشش‌های متفاوتی دارد. هدف اصلی فاندیشن ایجاد یکنواختی در پوست صورت است. فاندیشن که به آن فونداسیون، فوندیشن و حتی کرم پودر گفته می‌شود نقص‌های پوست را می‌پوشاند و برای تغییر رنگ طبیعی پوست نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امروزه طیف گسترده‌ای از رنگها در فاندیشن وجود دارد که به شما امکان می‌دهد متناسب با تن پوست مورد علاقه‌ی خود، مناسب‌ترین رنگ را انتخاب کنید. همچنین سایه‌های مختلف فاندیشن به شما این امکان را می‌دهد تا رنگ را به طور کامل از پیشانی به چانه و از گردن به تیغه‌های شانه ادامه دهید.

فاندیشن-فونداسیون-فوندیشن-کرم پودر

میزان پوشش فاندیشن به نوع ظاهری که شما می‌خواهید داشته باشید بستگی دارد. فاندیشن‌ها در چهار پوشش مختلف وجود دارند مثل:

پوشش شفاف Sheer(پوشش خیلی کم): شفافیت بسیار قابل مشاهده است و رنگدانه بسیار کمی دارد.

پوشش لایت Light(پوشش کم): مقدار پوشش آن به حدی است که حتی با وجود استفاده از فاندیشن گاهی لکه‌ها و برآمدگی‌ها نیز قابل مشاهده است.

پوشش متوسطMedium: مقدار غلظت آن به حدی است که برای پوشش دهی انواع بریدگی‌ها و لکه‌ها کافی است و رنگدانه متوسطی دارد.

پوشش کامل Full: در این دسته، نسبت رنگدانه برای پوشاندن کامل لکه‌ها و زخم‌ها مناسب است. این نوع فاندیشن یک پوست صاف و بدون هیچ لکه‌ای را ایجاد می‌کند.

فاندیشن از طریق انگشت‌ها، برس‌ها و اسفنج‌ها قابل استفاده هستند. امروزه از قلم‌مو برای پخش کردن روی پوست صورت استفاده می‌شود.

کانسیلر Concealer

کانسیلر محصول آرایشی است که جوش‌ها، لکه‌های سیاه، منافذ بزرگ و دیگر لکه‌های پوستی را می‌پوشاند و بسیار شبیه فاندیشن است. اما اغلب پس از فاندیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد و علائم یا لکه‌هایی را که حتی پس از استفاده از فاندیشن قابل مشاهده هستند را می‌پوشاند.

آنچه کانسیلر را از یک فاندیشن متفاوت می‌کند این است که کانسیلر دارای رنگدانه‌ی قوی است و لایه‌ای یکنواخت را ایجاد می‌کند. کانسیلرها دارای طیف رنگی گسترده هستند که به کم و کاستی های فاندیشن کمک می‌کنند. شما نباید یک کانسیلر را با یک فاندیشن اشتباه بگیرید، اگر چه آنها عملکرد مشابهی دارند. کانسیلر نیز دارای طیف رنگی مختلف می‌باشد. بسیاری از افراد تمایل دارند بیش از یک نوع کانسیلر در میکاپ خود استفاده کنند زیرا می‌خواهند تمامی لکه‌ها و مشکلات پوستی را پوشش دهند.

کانسیلر در آرایش

تفاوت های بارز این ۳ محصول

صادقانه بگویم، تفاوت عمده بین سه محصول آرایش ذکر شده زیاد نیست. اما چندین نکته اصلی وجود دارد که باید در مورد تفاوت‌های یک پرایمر، فاندیشن و یک کانسیلر را به خاطر بسپارید.

۱-در روال آرایش، یک پرایمر ابتدا استفاده می‌شود در حالی که یک فاندیشن پس از آن استفاده می‌شود و کانسیلر برای آخرین مرحله مورد استفاده قرار می گیرد.

۲-یک پرایمر معمولا محصولی بی‌رنگ است، اما می‌تواند با رنگ پوست هماهنگ شود. این محصول بی‌رنگ باعث رطوبت دهی پوست می‌شود و همینطور از چرب شدن پوست و به هم خوردگی آرایش جلوگیری می‌کند. در واقع یک زیرسازی است که آرایش‌های دیگر بر روی آن ایجاد می‌شوند.

۳-از آنجا که فاندیشن طیف رنگی مختلفی دارد، با پوستی با هر رنگ به خوبی هماهنگ می‌شود و یکنواختی ایجاد می‌کند. کانسیلر از طرف دیگر نقاط و لکه‌هایی که پس از فاندیشن و سایر محصولات آرایشی قابل مشاهده هستند را پوشش می‌دهد. معمولا برای لکه‌های قرمز و تیره استفاده می‌شوند و سطح یکنواختی را ایجاد می‌کند.

۴-یک پرایمر و حتی فاندیشن درخشندگی به پوست نمی‌دهد اما کانسیلر می‌تواند به آرایش شما درخشندگی بدهد.

میکاپ با پرایمر و کانسیلر

نتیجه‌گیری

هر سه مورد پرایمر، فاندیشن و کانسیلر در میکاپ از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا به ظاهری زیبا و بدون عیب کمک می‌کنند. اما باید به خاطر داشته باشید انجام یک آرایش باید به این ترتیب باشد ابتدا پرایمر سپس فاندیشن و در آخر کانسیلر باشد. در غیر اینصورت آنقدر که فکر می‌کنید نتیجه بخش نخواهد بود.

 

 منبع: مجله زیبایی استایلی 


درب آکاردئونی

 

درب آکاردئونی امروزه با توجه به آمار بالای سرقت در منازل مسکونی،

وجود حفاظ کشویی درب یکی از بهترین گزینه های پیش روی هر صاحب خانه ای است.

تا به این منظور با خرید یک درب آکاردئون بتواند سلامت و امنیت جانی و مالی خود و خانواده خود را از شر هر گونه مزاحم حفظ نماید.

معمولا در ساختمان های چندین طبقه نیز مورد استفاده واقع می شود.

که واحدهای ساختمانی بسیار زیادی در این ساختمان ها زندگی می کنند.

از آنجایی که ورود هر فرد غریبه و ناآشنا به درون ساختمان ها به راحتی صورت می پذیرد.

و هر فردی می تواند با استفاده از روش های مختلف به راحتی به درون ساختمان ها وارد شود،

در صورتی که تنها یک درب چوبی ساده مانع وی به حضور در هر واحد مسکونی باشد،

می تواند به راحتی این مانع را با ترفندهای گوناگون از بین بردارد.به همین علت امروزه وجود درب آکاردئونی در تمامی ساختمان ها الزام آور می باشد.

و ضرورت آن برای بالا بردن سطح امنیت ساختمان ها به خوبی حس می گردد.

 

لیست درب آکاردئونی به شرح زیر می باشد:

حفاظ آکاردئونی سه لوزی

حفاظ آکاردئونی چهار لوزی

حفاظ آکاردئونی ایتالیایی

حفاظ آکاردئونی پیچ شکلاتی

حفاظ آکاردئونی ذوجداره

حفاظ آکاردئونی تسمه نقش دار

گارد آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی سه لوزی ساده (2خم)

قیمت درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی سه لوزی(چهار خم)

حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی سه لوزی تسمه نقش دار(چهار خم )

درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی مدل سه لوزی (پرچ مخفی)سه لایه تسمه عمودی

آکاردئون

حفاظ آکاردئونی چهار لوزی(تسمه نقشدار)

قیمت درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی مدل ایتالیایی

آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی مدل ایتالیایی (تسمه نقش دار)

قیمت درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی مدل پیچ (شکلاتی)

درب آکارئونی

درب آکاردئونی مدل پیچ شکلاتی(تسمه نقش دار)

قیمت درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی مدل چهار لوزی متر مربع

درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی مدل سه لوزی سه لایه تسمه عمودی پرچ مخفی(تسمه نقش دار)

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی مدل دوجداره 5 لوزی سفارشی سه لایه تسمه عمودی

قیمت درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی  دوجداره سلطنتی 5 لوزی (تسمه نقش دار) 4 لایه تسمه عمودی

قیمت درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی مدل 5 لوزی دوجداره سفارشی پرچ مخفی 4 لایه تسمه عمودی

قیمت درب آکاردئونی

قفل مخفی همراه با قفل کتابی

 

شرکت ایمن کاران علاوه بر حفاظ های آکاردئونی تولید کننده ی انواع نرده روی دیوار با بالاترین کیفیت و بیشترین تنوع می باشد

لیست انواع حفاظ روی دیوار:

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای

حفاظ آبشاری

حفاظ لیلیوم

حفاظ مرداب

حفاظ بوته ای خاردار


طراحی قالب وردپرس

چند مطلب براساس
پربازدید
تصادفی
پیشین
آمار و ارقام قالب گراف
آمار مطالب
تعداد مطالب : 945
کل نظرات : 13686

آمار کاربران
تعداد اعضا : 39172
افراد آنلاین : 8
آمار بازدید
بازدید امروز : 896
بازدید دیروز : 6,802
بازدید هفته : 9,262
بازدید ماه : 32,367
بازدید سال : 251,414
بازدید کل : 14,847,160

اطلاعات شما
آی پی : 3.21.76.0
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

نویسندگان وبسایت قالب گراف :

تمامی حقوق برای قالب گراف محفوظ است و هرگونه کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد .