قالب وبلاگ | ابزار وبلاگ نویسی | دانلود طرح لایه باز

صفحه اصلی انجمن وبمستران عضویت بازیابی رمز عبور همه مطالب تماس با ما
logo2
Medad.io Medad.io
لطفا برای استفاده کامل از خدمات عضو سایت شده و وارد پنل کاربری خود شوید . عضویت و استفاده از خدمات ما رایگان است .
با درج نظر خود در زیر پست ما را در بهبود کیفیت مطالب سایت قالب گراف رهنمون سازید .

دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 ( قسمت اول )

سلام و عرض ادب خدمت دوستان قالب گرافی :) امیدوارم ایام خوش و خرمی رو سپری کرده باشین ! چندی پیش توی اتاق فکر قالب گراف ( همون گروه تلگرام ) قرار بر این شد که دوره های آموزشی شروع بشه و اولین دوره هم با نام دوره آموزشی سیر تا پیاز CSS3 شروع بشه که خداروشکر پس از سختی های فراوان از سوی اقای رستمی :) خلاصه داره به طور مفصل شروع میشه !!!


کد اسلایدشو تزئینی همراه با طرح های مختلف برای هر اسلاید

امروز ما می خواهیم کد اسلایدشو ترکیبی زیبا و ساده ای با شما به اشتراک بگذاریم. ایده پشت این اسلایدشو، طرح بندی منحصر به فرد برای هر اسلاید است که با یک افکت متمایز همراه است. در ادامه با ما همراه باشید.


سورس ربات تلگرام زیپ ساز

یکی از ربات های کاربردی که بیشتر مورد نیاز افراد هست، ربات زیپ ساز هست. با این ربات می توانید فایل های خودتون رو به فایل زیپ تبدیل کنید. این کار بسیار ساده می باشد، کافیه فایل خودتون رو به ربات ارسال کنید. با ما همراه باشید.


آموزش و استفاده از کد نمایش مطالب تصادفی در وردپرس

توی این مطلب هدفمون اینه که آموزش قرار دادن مطالب تصادفی رو با استفاده از یه کد ارائه کنیم … این نوع کد ها و امکانات مناسب سایت هایی هستش که دارای مطالب بسیار زیاد هستن و برای مثال سایت های دانلود یا سایت های ارائه قالب وردپرس یا آموزش وردپرس یا آموزش وب و . . . با استفاده از کدی که در اختیارتون میذاریم , توانایی لازم برای نمایش مطالب تصادفی در وردپرس رو دارید 🙂 البته باید ذکر کنم که اصلا کار سختی نیست و به راحتی میتونید کد نمایش مطالب تصادفی در وردپرس رو یاد بگیرید !!


بهینه کردن تصاویر در وردپرس با افزونه Compress JPEG & PNG images

افزایش سرعت سایت در بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو نقشی اساسی دارد، یکی از مواردی که در افزایش سرعت سایت تاثیر فراوان دارد، بهینه کردن تصاویر سایت می باشد، حال در این مطلب به معرفی و آموزش افزونه وردپرس کاهش حجم تصاویر وردپرس با استفاده از Compress JPEG & PNG images می پردازیم.


کد منو حاشیه ای بازشونده با افکت های جذاب + پیش نمایش

منو یک جز اصلی در هر سایتی می باشد و برای کاربران دسترسی ساده به تمام بخش های سایت را فراهم می کند ما امروز می خواهیم در این پست کد منوی ناوبری را در اختیار شما بگذاریم که در حالت عادی به صورت یک آیکون نمایش داده می شود که با کلیک بر روی آن منوی با افکت جذاب در قسمت بُردر(حاشیه) سایت شما ظاهر می شود.


آموزش ساخت پوسته فرزند (child- theme) وردپرس

اگر کاربر وردپرسی هستید یا میخوایید بشید حتما براتون سوال پیش اومده که اون فایل در قالب هاتون به نام child- theme چی هست ؟‍! اصلا قراره چی بشه ؟! چی کار باهاش میشه کرد و . . . برای دونستن این سری سوال ها و حتی چگونه پوسته فرزند وردپرس بسازیم ! با قالب گراف همراه باشید !!



سورس ربات دانلود از یوتوب

یکی از موارد مورد نیاز مردم و شاید شما، توانایی دانلود ویدئو از یوتوب می باشد اما یوتوب این امکان رو به صورت مستقیم نداره و بایستی از سایتهای جانبی کمک بگیرید. حال در این مطالب از قالب گراف سورس رباتی رو برای شما قرار میدیم که با نصب این ربات می توانید از طریق خود تلگرام به راحتی از یوتوب دانلود کنید.


چگونه در تلگرام ربات بسازیم ؟

شاید شما هم مثل خیلی از وبمستر ها و کاربران تلگرام نیاز به ربات تلگرام داشته باشید اما دانش ساخت آن را نداشته باشید. جای هیچ نگرانی نیست، چون در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه در تلگرام ربات بسازید.

چند زبانه کردن وب سایت وردپرسی با افزونه qTranslate X

از اینکه کاربرای تمام نقاط دنیا به وب سایتتون سر بزنن قطعا بدتون نمیاد !! اما وقتی ما به زبون اونها باهاشون حرف بزنیم هم بازدیدشون در وب سایت ما زیاد میشه هم یک نوع سئو و بهینه سازی از نظر ترافیک رو داریم که به راحتی کاربرای تمام نقاط دنیا رو به وب سایتتون بکشین !! این امر توسط افزونه ایجاد وب سایتی چند زبانه در وردپرس با  qTranslate X امکان پذیره و باید آماده باشین تا از تمام دنیا سایت شما رو رصد کنن . . .


افزونه اتصال خودکار وردپرس به تلگرام با Telegram for WP

با عرض سلام خدمت قالب گرافی های عزیز. با معرفی و آموزش افزونه وردپرس خدمت شما عزیزان هستیم. شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که لازم دارید مطالبی که در سایتتون ارسال میکنید، مستقیم و با اعمال تغییرات مناسب خودش، در کانال تلگرامتون ارسال بشه. پس با معرفی و آموزش افزونه ارسال مطالب وردپرس به کانال تلگرام همراه ما باشید.


کد افکت های هاور با استفاده از svgبرای زیبا سازی صفحات وب شما

ما در این پست کد افکت های هاور در اختیار شما قرار می دهیم که ازsvg برای شکل دادن آن استفاده کرده ایم. فرصت های خلاق بسیاری وجود دارد و امروز ما سه مثال مختلف را ایجاد خواهیم کرد. یکی از مزایای استفاده SVG این است که ما می توانیم اندازه شکل را به اندازه کانتینر اصلی خود تنظیم کنیم و همه چیز را شناور کنیم.

چند مطلب براساس
پربازدید
تصادفی
پیشین
آمار و ارقام قالب گراف
آمار مطالب
تعداد مطالب : 945
کل نظرات : 13686

آمار کاربران
تعداد اعضا : 39172
افراد آنلاین : 8
آمار بازدید
بازدید امروز : 2,743
بازدید دیروز : 1,564
بازدید هفته : 4,307
بازدید ماه : 27,412
بازدید سال : 246,459
بازدید کل : 14,842,205

اطلاعات شما
آی پی : 3.136.97.64
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

نویسندگان وبسایت قالب گراف :

تمامی حقوق برای قالب گراف محفوظ است و هرگونه کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد .